ساماندهی قطعه ویژه جانباختگان حادثه قطار رضوی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، احد فلاحی با اعلام این خبر، اظهارداشت: چهل روز از فراق مسافران عاشقی که با کوله باری از اندوه مصائب اهل بیت علیهم السلام بار سفر بسته بودند تا سیل اشک و آه را بال ملخی پیشکش حضرت علی ابن موسی الرضا ( علیه السلام ) نمایند، گذشته است و در این میان عمق فاجعه جامعه حسینی تبریز را به چنان بهت و حیرت و عزا وا داشته که سال های سال باید، تا این مصیبت التیام یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

, ,


 

,
,

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز تصریح کرد: از اولین ساعات خبر این حادثه ناگوار این سازمان با تشکیل ستاد مسافران بهشتی نسبت به برگزاری با شکوه مراسم تشییع و تدفین اقدام نموده و هم اینک پروژه ساماندهی بلوک ویژه این جان باختگان را در دستور کار دارد. 

,

 

,

, ,

 

,

فلاحی خاطر نشان کرد: کف سازی، آماده سازی، جدول بندی قبور و طراحی و نصب سنگ یکسان برای کلیه جانباختگان و مرحومین جاوید الاثرو آماده سازی برای ایجاد فضای سبز به محض مساعد شدن آب و هوا و نصب المان ویژه با مضمون علی ابن موسی الرضا ( ع) از جمله اقدامات برای برگزاری مراسم اربعین این حادثه ناگوار است.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز سازه اصلی المان ویژه برای نصب در قطعه ویژه جانباختگان حادثه قطار رضوی را تلفیقی از خطوط اصیل اسلامی و خط نگاره های امروزی و مدرن عنوان کرد و افزود: شکل اجرای نام مبارک امام هشتم به گونه ای است که در عین خوانایی نام مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، تداعی گر حرم مطهر ثامن الائمه می باشد.

,

گفتنی است این پروژه همزمان با اربعین حادثه دیدگان به بهره برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
با نزدیک شدن به اربعین جان باختگان حادثه قطار رضوی ساماندهی قطعه ویژه جانباختگان با آماده سازی المان یا علی ابن موسی الرضا (ع) آغاز شده است