اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای ساخت سالن ورزشی زورخانه ای علی ابن ابی طالب خلخال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، ایوب بهتاج صبح امروز در نشست با فرماندار خلخال در جلسه بررسی مشکلات ورزشی خلخال قول مساعد برای حمایت از ورزش های زمستانی خلخال در بهمن ماه امسال را داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

ایوب بهتاج با اشاره به پروژه های نیمه تمام روستایی ورزش وجوانان در شهرستان خلخال گفت: تلاش خواهیم کرد با مساعدت فرماندار شهرستان و تخصیص اعتبارات، پروژه نیمه تمام روستای طولش که از هشت سال گذشته آغاز شده به پایان برسد.

,

وی همچنین از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای ساخت سالن ورزشی زورخانه ای علی ابن ابیطالب (ع) خلخال خبر داد وگفت: ما منتظر تخصیص ها هستیم و با ابلاغ تخصیص ها و پیمان سپاری ساخت این پروژه آغاز خواهد شد.

,

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به غیر از روستاهای پرجمعیت در استان در بیشتر روستاهای کم جمعیت سالن های ورزشی رکود داشته و استقبال خوب از این سالن ها نمی شود .

,

بهتاج در خصوص قول مسئولین در خصوص تامین زمین برای قهرمانان پارالمپیک در شهرستان خلخال و بیله سوار نیز گفت: در دهه فجر امسال با مساعدت مسئولین اجرایی استان و همکاری اداره کل ورزش وجوانان زمین مورد نظر به این قهرمانان در خلخال وبیله سوار اهدا خواهد شد.

,

وی ظرفیت ورزشی شهرستان خلخال را متنوع و وسیع خواند و گفت: در کنار این ظرفیت ورزشی متاسفانه ما هیچ حمایتی از سوی بخش خصوصی از ورزش نداریم و سمن ها نیز در این شهرستان غیرفعال هستند.

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خ 2

]
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای ساخت سالن ورزشی زورخانه ای علی ابن ابیطالب (ع) خلخال خبر داد.