تردد بیش از ۱۶ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان قزوین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اشاره به تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۱۶ میلیون و ۱۲۲ هزار تردد در استان ثبت شده که حدود ۱۷٫۶ درصد از کل این تردد ها سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین مسیر عبور بسیاری از مسافران به سایر نقاط کشور است ، بیان کرد: در مرکز مدیریت راه های استان علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد، با استفاده از دوربین های نظارتی وضعیت ترافیک جاده ها و وضعیت فیزیکی محورها نیز بررسی و با هماهنگی پلیس راه جریان ترافیک هدایت و کنترل می شود.

,

این مسوول عنوان کرد: بیشترین نرخ جریان ترافیکی مربوط به آزاد راه آبیک- قزوین با هزار و ۸۱۲ تردد وسیله نقلیه در ساعت و کمترین نرخ جریان ترافیکی با ۱۰۶ تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور قزوین- معلم کلایه بوده است.

,

وی یادآور شد: دستگاه های تردد شمار اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را ثبت می کند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان گفت: در یک ماه گذشته بیش از 16 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.