اخبار داغ

دادستان شهرستان البرز:

۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان البرز کشف شد

۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان البرز کشف شد
حجت الاسلام محمدزاده از کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در مبارزه با قاچاق سوخت و کالا و ارز جدی هستیم و با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدزاده در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: استان قزوین به دلیل موقعیت جغرافیایی و مسیر عبور چند استان مهم کشور در حوزه قاچاق کالا و سوخت نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که نظارت بیشتر در این عرصه ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی اضافه کرد: در این راستا با تلاش مأموران نیروی انتظامی ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی برای مبارزه با قاچاق سوخت اقدام لازم صورت گرفته است.

,

دادستان شهرستان البرز از کشف یک محموله قاچاق خبر داد و تصریح کرد: ۳۶ دستگاه تانکر که محموله‌های یکی از شرکت‌های شهر صنعتی البرز را به کشورهای همسایه حمل می‌کرد به علت بسته بودن مرزها به جهت شیوع بیماری کرونا پس از دو ماه به شهرستان برگشت داده شد و با هماهنگی گمرک استان از محموله‌ها فک پلمب و در مخازن شرکت تخلیه شد.

,

وی افزود: هنگام تخلیه تانکرها توسط مأموران نیروی انتظامی یک دستگاه تانکر نیز با ظرفیت ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در حال ورود به شرکت شناسایی و توقیف شد.

,

محمدزاده یادآور شد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد شرکت یاد شده ۱۷ پرونده مفتوح در تعزیرات حکومتی در مرکز استان دارد.

,

وی بیان کرد: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شرکت یاد شده در حال قاچاق فراورده‌های سوختی و حامل‌های انرژی (گازوئیل) به صورت سازمان یافته به کشورهای دیگر است که موضوع در مرجع قضائی در حال بررسی است.

,

دادستان البرز در پایان گفت: در مبارزه با قاچاق سوخت و کالا و ارز در شهرستان البرز جدی هستیم و با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه