اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه در لرستان مطرح شد؛

فروپاشی استکبار نزدیک است/دولت به کشاورزان سیل زده و درگیر کرونا توجه کند

فروپاشی استکبار نزدیک است/دولت به کشاورزان سیل زده و درگیر کرونا توجه کند
ائمه جمعه لرستان در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به حوادث اخیر آمریکا آن را نشانه فروریختن پایه های استکبار دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام محمد سوری امروز در خطبه های نمازجمعه شهرستان چگنی اظهار داشت: برخی افراد در داخل و در خارج کشور به دنبال بزک کردن آمریکا و قدرت پوشالی آمریکا هستند به طوری که می خواهند آمریکا را بزک کنند که آمریکا معدن تمدن است در حالی که نحوه برخورد وحشیانه پلیس آمریکا را ما می بینیم که به دنبال ظلم و ستم است.


وی افزود: به فرموده حضرت آقا باید ملت آمریکا خجالت زده سرشان را پایین بندازند که چنین حاکمانی و رئیس جمهوری دارند، لذا این هایی که دارند آمریکای جنایتکار را بزک می کنند نمی دانند که طبل رسوایی آمریکا پخش شده و هیچ‌گونه دفاعی ندارند، باید به خودشان بیایند و در مقابل استکبار بایستند که ان شاالله فروپاشی مستکبرین بسیار نزدیک است.


امام‌جمعه چگنی گفت: پایه های استکبار در حال فرو ریختن است، ما در خاورمیانه شاهد ظلم و ستم اینها بوده ایم و در مناطق اسلامی چقدر ظلم کردند و داعش تکفیری را پرورش دادند و ان شاالله به زودی شاهد فروپاشی آنها باشیم.

حجت الاسلام سوری با اشاره به چهارشنبه ۲۵شوال شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: عصر امام جعفر صادق(ع) اختلاف بین بنی امیه و بنی عباس شدید شد و فرصتی شده بود برای امامین تا احکام و معارف دین را نشر دهند لذا عصر امام صادق(ع) عصر طلایی و اوج شاگرد پروری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سفیرافلاک,
,
,
,
,
,
,
,
,

دولت به کشاورزان سیل زده و درگیر کرونا توجه کند
حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر با تبریک هفته جهادکشاورزی اظهارداشت: جهاد کشاورزی در راستای حمایت از تولید و قشر زحمتکش و مولد کشاورزی حمایت های خود را بیشتر کند هر چند می‌دانیم منابع مالی هم کم هست.

, دولت به کشاورزان سیل زده و درگیر کرونا توجه کند,
,

 
امام جمعه پلدختر با اشاره به خسارات سیلاب به بخش کشاورزی شهرستان پلدختر گفت: سیلاب خسارت سنگینی به بخش باغات و کشاورزی پلدختر زد به طوری که هزینه ها، خسارات و آسیب های سنگینی که در جریان سیل ۱۳۹۸ به کشاورزان پلدختری وارد شد در تاریخ کشاورزی این شهرستان بی سابقه است.

,
,


وی عنوان کرد: با وجود خدمات و تلاش های سخت کوشانه مسئولان جهادکشاورزی تا کنون خسارات پرحجم سیل ویرانگر به کشاورزان پلدختر جبران نشده است به طوری که خسارات وارده به برخی باغات شهرستان پلدختر با گذشت بیش از یک سال از سیل ویرانگر و همت مسئولان جهادکشاورزی شهرستان که تمام امکانات را به کار بردند، هنوز به دلیل حجم خسارات وارده زیر گل و لای مدفون شده است و این مسئله زیبنده نیست که کشاورز ما همچنان درگیر مشکلات پسا سیلاب باشد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امسال پس از سیل نیز محصولات کشاورزی شهرستان پلدختر با وجود خشکسالی مطلوب نبود، گفت: به علت عدم بیمه نکردن محصولات و کرونا کشاورزان شهرستان متضرر شدند که بسیاری از آنها دستشان برای جبران خالی است و دولت به مردم محروم شهرستان به ویژه قشر زحمتکش کشاورز که تنها منبع درآمد آنها کشاورزی می باشد بایستی توجه ویژه کند.

,
,
,
,


وی تصریح کرد: انتظار میرود ستاد بحران و وزارت کشور به عنوان متولی این امر بخش کشاورزی شهرستان پلدختر به عنوان قطب تولید انجیر سیاه کشور که یک سرمایه است، توجه ویژه ای داشته باشد.

,
,


امام جمعه پلدختر یادآور شد: بسیاری از ادوات کشاورزی و ایستگاه های پمپاژ آب کشاورزی بر اثر سیلاب از بین رفتند نیاز برای مرتفع شدن دغدغه های به حق کشاورزان در این خصوص چاره اندیشی صورت گیرد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه