اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

پیش بینی ثبت نام بیش از ۶۱ هزار کلاس اولی در استان کرمان

پیش بینی ثبت نام بیش از ۶۱ هزار کلاس اولی در استان کرمان
عباس ضیا گفت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی آینده بیش از ۶۱ هزار نو آموز کلاس اولی در مدارس استان کرمان ثبت نام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش استان که در اردوگاه آموزش و پرورش استثنایی استان در کوهپایه برگزار شد، گفت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی آینده بیش از ۶۱ هزار نو آموز کلاس اولی در مدارس استان کرمان ثبت نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: ثبت نام کلاس اولی ها در استان از اول خرداد ماه سال جاری آغاز شده است که با رعایت کامل قرارداد های بهداشتی انجام می شود.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد:مدارس حق ندارند غیر از هزینه کتاب و بیمه از دانش آموزان پول دریافت کنند، ضمن این که ثبت نام دانش آموزان در مدارس بر اساس کروکی محل سکونت یا نزدیکی مدرسه به محل کار یکی از پدر یا مادر کارمند است.

,
,

ضیا با تاکید بر این که ثبت نام دانش آموزان در شرایط فعلی دغدغه اصلی والدین است، افزود: تکریم ارباب رجوع در زمان ثبت نام دانش آموزان باید در نظر قرار گیرد و در ثبت نام تا جایی که ممکن است مشکل مردم حل شود.
وی با بیان این که  بر این که ثبت نام بر اساس معدل و برگزاری آزمون در دوره ابتدایی تحت هر شرایطی ممنوع و غیر قانونی است، گفت:  ثبت نام در شهرهای بزرگ دغدغه بزرگی است و معاون آموزش ابتدایی یا معاون آموزش عمومی آموزش و پرورش هر شهرستان و منطقه ای باید پاسخ گوی امر ثبت نام  باشد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه