اخبار داغ

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان:

توزیع الکترونیکی گاز مایع در لرستان کلید خورد

توزیع الکترونیکی گاز مایع در لرستان کلید خورد
بهرامی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع به خانوارهای روستایی لرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان اظهار داشت: توزیع الکترونیکی گاز مایع در روستاها قبلاً در استان های ایلام و کرمانشاه به صورت پایلوت اجرا شده بود که در مرحله دوم این طرح در ۱۰ استان که استان لرستان هم جز آن‌هاست، به صورت پایلوت آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح نظام مند کردن توزیع گاز مایع در بین خانوارها و مراکز مصرف است که یکی از مزیت‌های آن در دسترس قرار گرفتن گاز مایع با نرخ مصوب برای مصرف کننده بخش خانگی است.

,

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان عنوان کرد: در استان لرستان با توجه به تعداد خانوارهایی که از نفت سفید سوز برای بخش حرارتی استفاده می کنند و غالباً در مراکز روستایی هستند و نوعا از نعمت گاز برخوردار نیستند، به جهت اینکه گاز مایع به درستی بین آنها توزیع شود و بتوانند از آن بهره ببرند این طرح را نظام مند کرده ایم.

,

وی تصریح کرد: امسال در لرستان توزیع نفت سفید و توزیع گاز مایع را با زیر ساخت الکترونیکی اجرا کرده ایم و هدف این است که فرآورده های نفتی با نرخ مصوب به دست مصرف کننده واقعی برسد.

بهرامی خاطرنشان کرد: در استان لرستان ۲۷ هزار خانوار از نفت سفید سوز استفاده می کنند یعنی ۲۷ هزار خانوار از نعمت لوله کشی گاز طبیعی بی بهره هستند که همین مقدار کسانی هستند که مصرف کننده گاز مایع بوده و علاوه بر آنها صنوفی مانند ساندویچی ها، فلافلی ها، رستوران ها، مجتمع های بین راهی که در مسیر گاز نیستند و خدمات مسافری انجام می دهند یا بوم گردی هایی که گازکشی نشده اند از گاز مایع استفاده می کنند .

وی گفت: بحث اجرای این کار نظامند کردن توزیع گاز مایع است وگرنه گازمایع به وفور در کشور تولید می‌شود وهیچ مشکلی هم بابت تامین آن وجود ندارد ولی نظام مند نیست که هدف از این طرح نظام مند کردن این مهم بوده تا مصرف کننده در روستاها گاز مایع را به نرخ مصوب و شرکتهای مورد نظر دریافت کنند‌.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان اظهار داشت: از تمامی کسانی که مصرف کننده نفت سفید و گاز مایع در استان لرستان هستند خواهشمندیم که هر چه سریعتر با ثبت نام در سامانه تجارت آسان و ارائه اطلاعات هویتی خود و ارائه کد پستی به این جرگه بپیوندند که انشاالله در تامین سوخت خود و رسید فرآورده های مورد نیازشان اختلالی در بحث حداکثری مصرف ایجاد نشود.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه