اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

مطالبه‌گری از رئیسی زود است/ ناکارآمدی روحانی باعث مشکلات کشور شد

مطالبه‌گری از رئیسی زود است/ ناکارآمدی روحانی باعث مشکلات کشور شد
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: منصفانه نیست که از الان مطالبه‌گری‌ از دولت رئیسی دنبال شود چرا که مطالبه‌گری‌های زیاد از دولتی که هنوز به طور کامل شکل نگرفته،به دور از انصاف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام مجید نصیرایی ، در واکنش به مطالبه‌گری‌های برخی از اصلاح طلبان از دولت سیزدهم، گفت: این افراد در سال‌های اخیر سکوت کرده بودند و ما ندیدیم که در دولت روحانی درباره مسائل مهم مردم و کشور در حوزه‌های مختلف از مسئولان دولت سابق مطالبه‌گری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی بیان کرد: عجیب است این افراد که سالیان سال سکوت کرده بودند، با آغاز به کار دولت رئیسی، دغدغه‌مند شده‌اند و مدام مطالباتی را از این دولت مطرح می‌کنند.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم هنوز به معنای واقعی کلمه شکل نگرفته است و حتی برخی از معاونان وزرا و استانداران انتخاب نشده‌اند و در این شرایط بسیار زود است که مطالبه‌گری و انتقاد از دولت رئیسی آغاز شود.
,
 
,
مشکلات کشور محصول عملکرد ضعیف دولت روحانی است
, مشکلات کشور محصول عملکرد ضعیف دولت روحانی است,
 
,
نصیرایی بیان کرد: بر هیچ کسی پوشیده نیست که بسیاری از مشکلات و معضلات امروز کشور، محصول عملکرد بسیار ضعیف دولت روحانی است. علی رغم اینکه رئیسی رویه برخی از روسای جمهور گذشته را دنبال نکرد و حتی نگفت کشور را در چه شرایطی تحویل گرفته است، همه ما می‌دانیم رئیسی زمین سوخته تحویل گرفته است.
,
 
,
وی ادامه داد: به هیچ وجه منصفانه نیست که از الان انتقاد و مطالبه‌گری‌ از دولت رئیسی دنبال شود چرا که مطالبه‌گری‌های زیاد از دولتی که هنوز به طور کامل شکل نگرفته است، به دور از انصاف و یک نوع بداخلاقی است.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط سخت کشور به ویژه در عرصه اقتصادی محصول دولت سابق است و نباید مطالبه‌گری‌ها برای حل سریع مسائل اقتصادی از دولت جدید به گونه‌ای باشد که گویا این دولت، مشکلات عدیده اقتصادی را ایجاد کرده است.
,
 
,
نباید عملکرد مسئولان با نگاه سیاسی و جناحی ارزیابی شود
, نباید عملکرد مسئولان با نگاه سیاسی و جناحی ارزیابی شود,
 
,
نصیرایی تاکید کرد: به هیچ وجه نباید بین جریان‌های سیاسی داخلی کشمکش وجود داشته باشد چرا که این درگیری‌ها به نفع منافع ملت نیست و ما نباید به افرادی که نگاه‌های سیاسی و جناحی دارند و با این نگاه غلط عملکرد مسئولان را ارزیابی می‌کنند، اعتبار دهیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: همه ما باید به دولت جدید و رئیس جمهور کمک کنیم تا با همکاری و اتحاد بتوانیم مشکلات اساسی مردم را از سر راه کشور برداریم و معضلات اقتصادی را از بین ببریم.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع:مهر
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه