اخبار داغ

بررسی لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در کمیسیون عمران

بررسی لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در کمیسیون عمران
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در کمیسیون عمران مجلس بررسی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت دستور کار کمیسیون عمران بود.

وی افزود: مواد ۱۴ تا ۱۷ این لایحه مورد اصلاح قرار گرفته شد و مهمترین موضوعی که مطرح شد جریمه از یک میلیون به بین ۵ تا ۳۰ میلیون بود که این عدد در کمیسیون به تصویب رسید و طبق ماده ۱۴ لایحه مذکور شرکت هایی که مجوز های خلاف واقع صادر میکنند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین ۶ ماه تا ۱۲ ماه تعلیق برای شرکت هایی که برای کامیون ها و ماشین ها مجوز های خلاف واقع صادر کنند انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین در این لایحه برای شهرداری ها تصمیم گرفته شد که سرمایه گذاری در هزینه حمل و نقل و وسایل حمل و نقل انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: همچنین مابقی مواد این لایحه به جلسات بعدی کمیسیون ارجاع داده شد و هفته آینده تصمیم‌گیری نهایی درباره این لایحه صورت گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه