اخبار داغ

کنعانی مقدم مطرح کرد؛

حقوق بشر امریکایی؛ شعاری توخالی و ابزاری برای سلطه و مداخله در امور داخلی کشورها

حقوق بشر امریکایی؛ شعاری توخالی و ابزاری برای سلطه و مداخله در امور داخلی کشورها
تحلیل‌گر مسایل سیاسی تصریح کرد: حقوق بشر امریکایی جز تزویر و دروغ و سلطه چیز دیگری نیست و کاملا از عملکرد آن مشخص است که یک شعار توخالی و ابزاری برای سلطه بر جهان و مداخله در امور داخلی کشورها بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین کنعانی‌مقدم کارشناس و تحلیل‌گر مسایل سیاسی در گفت‌وگو با  تهران پرس در تشریح ابعاد حقوق بشری امریکایی تصریح کرد: حقوق بشر امریکایی کاملا از عملکرد آن مشخص است که یک شعار توخالی و ابزاری برای سلطه بر جهان و مداخله در امور داخلی کشور‌ها بوده است.


کنعانی‌مقدم در ادامه با اشاره به حمایت همه جانبه امریکا از منافقین که جنایت‌های بی شماری علیه ملت ایران مرتکب شدند، گفت: ملت ایران شاهد بر جنایات گروه‌های تروریست و منافقین که ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند و الان تحت حمایت امریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند، بوده اند. همچنان که واقعه ۷ تیر ۱۳۶۰ نیز شاهدی و مدرکی مستند دال بر تروریست بودن این گروه‌ها با حمایت امریکایی‌ها ست و هنوز که هنوز است امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از این گروه‌های تروریست و منافقین و جنایتکار حمایت می‌کنند و اسم آن را حمایت از حقوق بشر می‌نامند؛ در واقع حمایت حقوق بشری امریکا به معنای حمایت از تروریست و جنایت و نژادپرستی است نه حمایت ازحقوق بشر.


وی عنوان کرد: حقوق بشر در داخل خود امریکا نیز به عنوان یک اقدام نژادپرستانه و یا آپارتاید مورد توجه امریکایی‌ها قرار گرفته و همه می‌دانند که یکی از لوازم سلطه بر ملت‌ها استفاده ابزاری از حقوق بشر با ساختار‌های دوگانه است به این صورت که در خیلی از کشور‌ها که تحت سلطه امریکا هستند حقوق بشر اصلا معنا و مفهومی ندارد، اما کافی است کشوری علیه سلطه گری و استکبار امریکا بایستد آن زمان کوچکترین اقدامشان خلاف حقوق بشر جهانی شمرده می‌شود.


تحلیل‌گر مسایل سیاسی در توضیح بیشتر بیان کرد: کشتار سرخپوستان و سیاهپوستان توسط امریکایی‌ها و دیگر اقدامات جنگ طلبانه و اشغالگرانه و تجاوزکارانه شان بخصوص در منطقه ما در کشور عراق، افغانستان، یمن، فلسطین، لبنان و سوریه مدرک مستندی است بر اینکه حقوق بشر امریکایی جز تزویر و دروغ و سلطه چیزی نیست.


کنعانی‌مقدم در خاتمه بیان کرد: امریکا اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از قبیل کودک کشی، خبرنگارکشی و .. را حقوق بشر می‌داند، اما اگر ملت یمن در مقابل تجاوز ائتلاف امریکایی-سعودی می‌ایستند یا مردم فلسطین برای آزادی سرزمین خود می‌جنگند آن را اقدام تروریستی و خلاف حقوق بشر می‌داند حال آنکه هر عقل سالم و آزاده‌ای در دنیا وقتی به کارنامه حقوق بشری امریکا نگاه می‌کند متوجه می‌شود، حمایت امریکا از تروریست‌ها در نقاط مختلف دنیا، حمایت از حقوق غیر بشری است نه حمایت از حقوق بشر.


انتهای پیام/الف

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه