اخبار داغ

شرایط تیم ملی هم خوب نیست، چه برسد به تیم امید؛

نامجومطلق: بانیان قرارداد ویلموتس باید از صحنه فوتبال ایران محو می‌شدند!

نامجومطلق: بانیان قرارداد ویلموتس باید از صحنه فوتبال ایران محو می‌شدند!
مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بانیان قرارداد مارک ویلموتس و افراد مؤثر در انعقاد آن می‌بایست کاملاً از صحنه فوتبال ایران محو می‌شدند.
[
مجید نامجومطلق، مربی سابق تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون لغو حضور تیم فوتبال امید در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی اظهار داشت: چنین شرایطی قابل پیش‌بینی بوده و البته اگر هم به تورنمنت می‌رفتیم، همین وضعیت وجود داشت. توجه نکردن به فوتبال رده‌های پایه از مهم‌ترین معضلات فوتبال ماست. کشورهای صاحب فوتبال در آسیا هم به رده‌های پایه توجه خاصی دارند اما این موضوع در فوتبال ما نیست.
, تیم فوتبال امید,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: اگر شرایط فوتبال‌مان را با آن‌ها مقایسه کنیم، می‌فهمیم که اصلاً شرایط مناسبی نداریم. الان در تیم ملی بزرگ‌سالان هم مشکل داریم؛ حتی زمانی که وضعیت امکاناتی و شرایط تیم ملی هم خوب بود و فدراسیون مشکلی نداشت، تیم‌های پایه وضع خوبی نداشتند، چه برسد به الان.
,
 
,
نامجومطلق درباره شرایط بغرنج تیم فوتبال المپیک ایران عنوان داشت: کشورهای صاحب فوتبال اگر نگوئیم بیش‌تر از تیم بزرگ‌سالان، لااقل در همان سطح برای رده‌های پایه خرج و توجه می‌کنند؛ چرا که این تیم‌های آینده فوتبال آن باشگاه و کشور هستند و در نهایت تیم ملی بزرگ‌سالان را تقویت خواهند کرد.
,
 
,
او در همین باره گفت: الان تیم ملی بزرگ‌سالان تبدیل به ویترین فدراسیون فوتبال ایران شده تا نمای آن را جذاب کند اما وضعیت این تیم هم خوب نیست. در رده‌های پایه هم که مرسوم شده تا مربیان جوان مثل محمد خاک‌پور یا همین مهدی مهدوی‌کیا را با فقدان امکانات و مدیریت مناسب بسوزانیم؛ البته فرهاد مجیدی زرنگ بود و زود از خیر این تیم گذشت.
,
 
,
مربی سابق تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال تأکید داشت: فدراسیون دچار مشکلاتی شده که ناشی از اتفاقات اخیر و فضای انتخاباتی بوده، بنابراین ثبات ندارد و حتی سیدمیرشاد ماجدی هم که خودش فوتبالی و عضو تیم امید بوده، وضعیت مشخصی در نقش سرپرست ریاست نداشته باشد.
,
 
,
وی در این رابطه تصریح داشت: باید تکلیف فدراسیون فوتبال هر چه سریع‌تر تعیین شود؛ چرا که مشکل مدیریتی داریم و حتی وضعیت تیم ملی و سرمربی‌اش هم مشخص نیست. بازی‌ها یکی پس از دیگری لغو می‌شوند، اردویی نداریم و فیفادی‌ها در آستانه رویداد بزرگ جام جهانی هم از دست رفته؛ دیگر چه برسد به تیم فوتبال امید.
,
 
,
نامجومطلق در خصوص بازگشت رئیس اسبق فدراسیون فوتبال به انتخابات ۸ شهریورماه اذعان داشت: فوتبال ما هم تابعی از وضعیت کشور ماست؛ مدیرانی هستند که تخلف می‌کنند و پست‌های بهتر و قوی‌تری می‌گیرند و به هر حال فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست. این را باید به وضعیت کلی کشور تعمیم بدهیم.
, رئیس اسبق فدراسیون فوتبال,
 
,
مربی پیشین تیم فوتبال زیر ۱۹ سال کشورمان خاطرنشان ساخت: بانیان قرارداد مارک ویلموتس و افراد مؤثر در انعقاد آن می‌بایست کاملاً از صحنه فوتبال محو می‌شدند؛ مثل پلاتینی که به کلی از یوفا و فوتبال کنار گذاشته شد اما در فوتبال ایران انگار چنین نیست.
, مارک ویلموتس,
 
,
او در رابطه با وضعیت تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست‌ودوم ابراز داشت: باید منتظر بازی‌های بیش‌تر از استقلال باشیم، چرا که مربی خارجی آورده‌ایم و این مربی پرتغالی شناختی از فوتبال ایران و شرایط تیم نداشته. قطعاً تیم خوبی بوده‌ایم که به قهرمانی لیگ رسیده.
,
 
,
نامجومطلق در پایان گفت: چند بازیکن مهم تیم از دست رفته‌اند اما باید منتظر شرایط نقل‌وانتقالات باشیم. تیم حداقل ۲، ۳ بازیکن خوب می‌خواهد و مثلاً در پست پلی‌میکر نیاز به تقویت داریم. باید به ریکاردو ساپینتو زمان داد و سپس او را قضاوت کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه