اخبار داغ

وزیر کشور خبر داد؛

پیش بینی حضور بیش از ۴.۵ میلیون زائر ایرانی در اربعین/ هم افزایی مسئولان ایرانی و عراقی

پیش بینی حضور بیش از ۴.۵ میلیون زائر ایرانی در اربعین/ هم افزایی مسئولان ایرانی و عراقی
وزیر کشور از پیش بینی حضور بیش از ۴.۵ میلیون زائر ایرانی در اربعین خبر داد و گفت: خوشبختانه هم افزایی خوبی میان مسئولان ایرانی و عراقی شکل گرفته است و با این همکاری می‌توان شاهد مراسم باشکوه در اربعین امسال باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  احمد وحیدی وزیر کشور در اولین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین حسینی از پیش بینی حضور بیش از ۴.۵ میلیون زائر ایرانی در اربعین خبر داد و گفت: ‌انتظار می‌رود زائران با ایمنی کامل سفر را به پایان برسانند که تامین این ایمنی از سوی هلال احمر و سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت بهداشت به خوبی تدارک دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته وزیر کشور، مدیریت تجمعات انبوه، مدیریت بحران و انواع حوادث و بیماری‌های موجود در این ایام از جمله موضوعاتی است که در داخل و خارج از کشور باید مدنظر قرار گرفته و برای خدمت رسانی به زائران به بهترین شکل انجام شود.

, .,

به گفته وزیر کشور، اربعین مراسمی بزرگ است که میلیونها نفر از سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند و امیدواریم تا مردم با سلامت کامل این سفر را انجام دهند ، در واقع باید گفت ایمنی زائران، مساله اساسی و مهم برای ماست.

, , .,

وحیدی با اشاره به این مطلب که نحوه کمک رسانی در مراسم امری مهم است، تصریح کرد: مدیریت جمعیت‌های انبوه یک وظیفه بزرگ است که در مراسم اربعین باید در داخل و خارج از کشور انجام شود و این وظیفه‌ای خطیر بر عهده جمعیت هلال احمر قرار گرفته است.

,

وزیر کشور با بیان این مطلب که  باید مراقبت‌ها در مراسم اربعین حسینی به گونه‌ای باشد تا در عرصه مقابله با بیماری‌ها خللی ایجاد نشود،گفت: خوشبختانه هم افزایی خوبی میان مسئولان ایرانی و عراقی شکل گرفته است و با این همکاری می‌توان شاهد مراسم باشکوه در اربعین امسال باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه