اخبار داغ

تحلیلگر مسائل فرهنگی مطرح کرد:

«فرهنگ دینی»؛ رویکرد مثبت دولت سیزدهم

«فرهنگ دینی»؛ رویکرد مثبت دولت سیزدهم
تحلیلگر مسائل فرهنگی گفت: دولت سیزدهم اقدامات اثرگذاری را اعم از اصلاح زیرساخت‌ها و گماردن نیروهای جوان و انقلابی در رأس حوزه فرهنگی اجرایی کرده و در این زمینه گام‌های بزرگی را برداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لاله افتخاری، تحلیلگر مسائل فرهنگی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تحلیل دستاوردهای یک ساله دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی، اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی با اصلاح زیرساخت‌ها و به‌ کارگیری نیروهای جوان و انقلابی در رأس فرهنگی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: البته در حوزه حجاب و عفاف دولت باید فعالیت چشمگیرتری داشته باشد، چرا که اکنون وضعیت حجاب در اماکن عمومی مناسب نیست و فرودگاه‌ها نیز در حوزه حجاب و عفاف فعالیت آنچنانی ندارد، در حالی که بدحجابی در فرودگاه‌ها نیز زیاد شده است.
,
 
,
این تحلیلگر مسائل فرهنگی عنوان کرد: مقابله با بدحجابی موضوعی نیست که تنها مربوط به مردم و دولت باشد و سایر نهادهای فرهنگی نیز باید در راستای ترویج حجاب و عفاف در جامعه اقدامات لازم را به عمل بیاورند.
,
 
,
افتخاری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و تماشای برخی از مسابقات فوتبال لیگ برتر، بیان کرد: حضور زنان در ورزشگاه‌ها غیرقابل قبول است، چراکه در این صورت اختلاط میان زن و مرد اتفاق افتاده و همین موضوع سرچشمه انحرافات اخلاقی و اجتماعی است.
,
 
,
وی همچنین بر لزوم توجه دولت سیزدهم به نهادهای خانواده تأکید کرد و افزود: مشاوران وزرا، مدیران‌کل مرتبط با دستگاه‌های دولتی، افراد تازه‌نفس و ولایی در حوزه زنان در دولت سیزدهم به کار گرفته شده‌اند که نکته مثبتی است.
,
 
,
این تحلیلگر مسائل فرهنگی تشریح کرد: فرمایش مقام معظم رهبری درباره رویکرد فرهنگی و توجه به عرصه فرهنگ مورد توجه دولت سیزدهم قرار دارد و دولت نیز فرهنگ دینی را در دسترس مردم قرار داد و تسهیل سفر زائران اربعین نیز اقدام مناسب دولت بود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه