اخبار داغ

دو ملک شهرداری تهران برای اولین بار در بورس عرضه شد

دو ملک شهرداری تهران برای اولین بار در بورس عرضه شد
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به برنامه های مدیریت شهری در راستای فعالیت در بورس کالا گفت: توانستیم برای اولین بار دو ملک از املاک شهرداری تهران را در بورس کالا عرضه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فلاح معاون شهردار تهران اعلام کرد: کاهش بهای تمام شده در روند فروش املاک، شفاف سازی و سالم سازی، تقویت بازار تقاضا و مولد سازی دارایی های شهرداری تهران از جمله مهم ترین اهداف عرضه املاک شهرداری در بورس کالا  است.

وی با تاکید بر این نکته که این رویکرد بسیار مورد توجه شهردار تهران قرار گرفته است اظهار داشت: با پذیرش املاک در بورس‌کالا، این اطمینان حاصل می‌ شود که فروش و واگذاری این املاک در آینده و انتقال قطعی آن با مشکلی مواجه نخواهد شد.

فلاح ادامه داد: همچنین در این زمینه شفافیتی که در مسیر پذیرش و عرضه در بورس‌کالا وجود دارد، سبب استقبال مردم از این عرضه‌ ها خواهد شد.

معاون شهردار تهران افزود: در گذشته شهرداری تهران به املاک خود تکیه می کرد، به شکلی که یا از آنها به عنوان تهاتر استفاده و یا این املاک فروخته می شدند، اما در حال حاضر با عرضه املاک در بورس کالا، این املاک به صورت شفاف تر می توانند تبدیل به نقد یا تهاتر شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

زهره داودپور

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه