اخبار داغ

گردهمایی فعالان فضای مجازی استان سمنان آغاز شد+تصاویر

گردهمایی فعالان فضای مجازی استان سمنان آغاز شد+تصاویر
نخستین همایش فعالان فضای مجازی استان سمنان صبح امروز با شرکت جمعی از مسوولان و فعالان فضای مجازی و با حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ گرد همایی فعالان فضای مجازی استان سمنان صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری و همچنین حضور پر شور فعالان فضای مجازی  از سراسر استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

هدف از برگزاری این همایش ارتقای سطح سواد رسانه ای عموم جامعه با برگزاری آموزش های حضوری و مجازی در زمینه های جریان سازی در شبکه های اجتماعی ، تکنیک های اقنایی در فضای مجازی و تولید محتوای اثر گذار و ... است.

,

, ,

بصیرت افزایی لازمه حضور در فضای مجازی است

, بصیرت افزایی لازمه حضور در فضای مجازی است,

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در گردهمایی فعالان فضای مجازی استان سمنان با اشاره به اینکه امروزه در جهان درگیر جنگ ترکیبی تمام عیار هستیم، گفت: این جنگ، حکمرانی فضای مجازی در تمامی حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... را شامل می شود.

,

وی با بیان اینکه درگیری ترکیبی در بخش اطلاعاتی و رسانه ای است، اظهار کرد: اگر بتوانیم در جنگ اطلاعاتی غلبه کنیم حتما در جنگ ترکیبی پیروز خواهیم شد.

,

دامغانی با اشاره به اینکه هر اقدام میدانی که اتفاق می افتد باید بهره وری بالاتری داشته باشیم، گفت: کسانی که در عرصه خدمت رسانی هستند باید به صورت هنرمندانه اطلاع رسانی کنند.

,

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به جنگ رسانه ای در فضای مجازی، گفت: در دنیای مجازی می توانند واقعیت ها را تغییر دهند.

,

 

,

وی با بیان اینکه امروز عرصه جهانی قلوب فضای مجازی شده است، اظهار کرد:نظام سلطه تمام تلاشش را در فضای مجازی گذاشته که القا کند که نظام دینی خوب نیست.

,

دامغانی افزود: استکبار اگر اقدامی ناچیزی را در داخل کشور انجام دهد آنچنان در رسانه هایشان می پردازند که افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.

,

فرمانده سپاه استان سمنان همچنین تصریح کرد: همه تکلیف دینی و ملی داریم که باید بتوانیم نقش درستی را ایفا کنیم.

,

, ,

وی با تاکید بر اینکه سربازان فضای مجازی باید خودجوش و آتش به اختیار عمل کنند، گفت: تکلیف این است که در حوزه فضای مجازی بتوانیم نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

,

دامغانی با بیان اینکه پایه تفکر بسیجی احساس مسئولیت و داشتن بصیرت است، گفت: برخی با نداشتن بصیرت در زمین دشمن بازی می کنند.

,

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه ولایت، چراغ هدایت است، اظهار کرد: باید تفکر حضرت آقا را بشناسیم و سخنانشان را پیاده سازی کنیم و اگر توانستیم از این چراغ راهنما استفاده کنیم موفق خواهیم شد.

,

وی با اشاره به اینکه همه اعتقادات و افکار را با بصیرت می سنجند، بیان کرد: مسیر ولایت و داشتن بصیرت باعث موفقیت در زندگی می شود.

,

دامغانی با ببان اینکه فضای مجازی یکی از ابزار جنگ نرم است که روی اعتقادات به صورت تدریجی تأثیر می گذارد، گفت: فعالان فضای مجازی که در این زمبنه فعالیت می کنند باید مراقبت های لازم را داشته باشند.

,

وی افزود: کار حداقلی در فضای مجازی مورد نظر نیست بلکه باید در فضای مجازی کاری جهادی صورت گیرد.

,

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه پیاده روی اربعین ظرفیت تمدن سازی عظیمی است، اظهار کرد: کسانی که خارج از دین و مذهب هم هست به عظمت آن اعتراف می کنند و تمدن سازی صورت می گیرد.

,

دامغانی همچنین افزود: با نیابت از شهدا و تمامی کسانی که از این فضیلت جای مانده اند در پیاده روی اربعین شرکت کنید.

,

دوره های توانمند سازی نقش بسزایی در ارتقای سطح سواد رسانه ای دارد 

, دوره های توانمند سازی نقش بسزایی در ارتقای سطح سواد رسانه ای دارد ,

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این گردهمایی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و رسالت فعالین این حوزه گفت: دوره های توانمند سازی این چنینی نقش بسزایی در ارتقای سطح سواد رسانه ای عموم هم استانی ها دارد.

,

 

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه افزود: امروزه تمام دستگاههای اجرایی باید با تشریک مساعی راهبرد افزایش توامندی در جامعه را دنبال کرده و این راهبرد می توان به افزایش مطلوبیت زایی بیافازاید.

,

, ,

وی همچنین تصریح کرد: مردمی سازی فعالیت ها و هم افزایی دستگاهها دو رکن مهم دولت سیزدهم است و عدالت گستری از این طریق انجام می گیرد.

,

لازم بذکر است در این همایش 120 نفر از فعالان فضای مجازی طی دو روز آموزش های لازم را کسب و ضمن دریافت گواهی مربوطه مهیای حضور فعال و تاثیر گذار در فضای مجازی خواهند شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه