اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان:

مدیریت فضای مجازی باید در اختیار جوانان قرار گیرد

مدیریت فضای مجازی باید در اختیار جوانان قرار گیرد
حمید دامغانی گفت: امروز تسلط دشمن از طریق فضای مجازی است و باید جوانان در این حوزه بیش از پیش توانمند شده تا اختیار را از دشمن باز ستانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در حاشیه گردهمایی فعالان فضای مجازی استان سمنان ضمن گفت‌وگو با خبرنگار مرآت در رابطه با اهمییت پرداختن به فضای مجازی در عرصه کنونی گفت: فضای مجازی فضایی تعیین کننده در تمام شئون زندگی و از مصادیق اصلی حکمرانی در ابعاد گوناگون سیاسی و اقتصادی و … است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,  ,

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در ادامه افزود: امروز تسلط دشمن از طریق فضای مجازی است و حضور جوانان ما در این فضا به صورت خود جوش و با غلبه بر دشمن در مسائل گوناگون قابل ستایش است.

,

وی خاطر نشان کرد:  توانمند کردن جوانان در این فضا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا زمینه حکمرانی از دشمن بازپس گرفته شده وقطعا چنین همایش هایی در توانمند سازی جوانان تاثیر گذار است.

,

فرمانده سپاه قائم ال محمد استان سمنان تاکید کرد: امروز فضای مجازی و حقیقی بایدیگر آمیخته شده و بدون تسلط در فضای مجازی نمی توان بر فضای حقیقی هم مسلط شد.و این موضوع در کشور به خوبی درک  و برنامه ریزی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه