اخبار داغ

غلامرضا شریعتی:

تدابیر لازم در خصوص بلیت زائران اربعین حسینی اندیشیده شود

تدابیر لازم در خصوص بلیت زائران اربعین حسینی اندیشیده شود
عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: کمیسیون عمران مجلس جلساتی در خصوص نرخ بلیت هواپیما و اتوبوس و سایر تمهیدات حوزه حمل و نقل برای این ایام بحث و بررسی صورت گرفته است و تقریبا یک هماهنگی با دستگاه های اجرایی برای تسهیل حمل و نقل زائران در این ایام اندیشیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران درباره تدابیر اندیشیده شده برای تردد زائران اربعین حسینی و اقدامات نظارتی کمیسیون عمران، بیان کرد: راهپیمایی اربعین برای ما ایرانی ها سفری مهم و ارزشمند از جنبه معنوی است. اکنون همه دولتمردان از سطوح عالیه تا پایین ترین سطح تلاششان بر این است که اقدامات و تدابیری اندیشیده شود تا زائران اربعین حسینی با کم ترین مشکل بتوانند در این راهپیمایی شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این عضو کمیسیون عمران در ادامه اظهار کرد: کمیسیون عمران مجلس نیز جلساتی در این زمینه برگزار کرده است و در خصوص نرخ بلیت هواپیما و اتوبوس و سایر تمهیدات حوزه حمل و نقل برای این ایام بحث و بررسی صورت گرفته است و تقریبا یک هماهنگی با دستگاه های اجرایی برای تسهیل حمل و نقل زائران در این ایام اندیشیده شده است. کمیسیون عمران به نمایندگی از مردم نظارت عالیه ای را در این حوزه داشته و نیازمندی های مردم را پیگیری می کند.
,
 
,
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس جنبه نظارتی خود را به کار خواهد بست و قطعا با تخلفات احتمالی در حوزه بلیت فروشی چه در بحث هواپیما و چه سایر وسایل حمل و نقل برخورد خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه