اخبار داغ

طی یکسال گذشته صورت گرفت؛

انعقاد ۷۰ قرارداد عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

انعقاد ۷۰ قرارداد عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: طی یک‌سال گذشته قرارداد اجرای‌ ۷۰ پروژه عمرانی و زیربنایی‌ با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمد درویش پروری معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه‌های‌ زیرساختی‌ از محل منابع طرح‌های‌ عمرانی و بودجه‌های داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در راستای رونق تولید منعقد شده است،گفت: اجرای شبکه گاز، خط انتقال آب، رمپ ورودی‌ و خروجی، شبکه روشنایی و ۲۰ کیلوولت، ساخت و نصب علائم راهنمایی، پست هوایی، شبکه مخابرات و ... از جمله قراردادهای عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است که در یکسال گذشته منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

معاون فنی‌ شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به رسالت‌های‌ این شرکت، ادامه داد: اجرای زیرساخت‌های لازم با هدف استقرار واحدهای صنعتی و بسترسازی مناسب در بخش تولید و صنعت از جمله این رسالت‌ها است.

,

درویش گفت: ۱۴۶ فقره مجوز گواهی پایان کار برای ۶۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در یکسال گذشته صادر شد.

,

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: در این مدت، ۳۲۲ فقره جواز احداث ساختمان برای بیش از ۲۳۴ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه