اخبار داغ

روس‌ها هنوز هم در مسابقات جهانی هستند؛

رضایی: کار آسان نیست اما شانس اول قهرمانی جهان در کشتی آزاد هستیم

رضایی: کار آسان نیست اما شانس اول قهرمانی جهان در کشتی آزاد هستیم
نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان گفت: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما با توجه به شرایط فعلی شانس اول درخشش و قهرمانی در جهان هستیم.
[
علی‌رضا رضایی، نایب‌قهرمان کشتی آزاد المپیک ۲۰۰۴ آتن در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان اظهار داشت: تیم ملی ما همیشه مدعی این رقابت‌ها بوده اما نباید فکر کنیم که در غیاب روس‌ها، دیگر خبری از رقبای اصلی ما نیست. نباید از کنار این قضیه بی‌تفاوت بگذریم که سایر رقبا هم در غیاب تیم ملی روسیه مقابل ما و دیگر تیم‌ها عرض اندام خواهند داشت.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: کشورهای دیگر به‌جز روسیه، تک ستاره‌هایی دارند که کار را برای همه مدعیان سخت می‌کنند. ترکیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، کوبا، مولداوی، قرقیزستان، ازبکستان، صربستان میزبان در کنار آمریکا از اصلی‌ترین مدعیان رقابت انفرادی هستند. ضمن این که مجارستان هم خطرناک ظاهر شده و البته صرب‌ها هم کشتی‌گیران خوبی از بین روس‌ها جذب کرده‌اند.
,

نباید این فرصت تاریخی را از دست بدهیم

, نباید این فرصت تاریخی را از دست بدهیم,
رضایی درباره فرصت عالی تیم ملی کشتی آزاد برای قهرمانی در این دوره از مسابقات جهانی عنوان داشت: نمی‌توان کتمان کرد که تیم ما و آمریکا از مدعیان اصلی قهرمانی تیمی در بلگراد هستند و من معتقدم که نباید این فرصت بسیار خوب را به راحتی از دست بدهیم. آخرین شرایط هم در اردوهای تیم ملی خوب بوده و بچه‌ها با آمادگی روحی – روانی خوبی به صربستان خواهند رفت.
,
 
,
او در رابطه با پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات بلگراد ۲۰۲۲ تأکید داشت: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما با توجه به شرایط فعلی شانس اول درخشش و قهرمانی در جهان هستیم. مدعیان درجه یکی در این رقابت‌ها هستند اما قهرمانی کسی از قبل صددرصدی نیست. همه حریفان قَدَر هستند و امیدواریم با توجه به وضعیت تیم به چیزی که استحقاقش را داریم، برسیم.
,
 
,
تاریخ کشتی حسن یزدانی در مسابقات قهرمانی جهان صربستان 2022؛ فینال با دیوید  تیلور | دیلی فوتبال
, تاریخ کشتی حسن یزدانی در مسابقات قهرمانی جهان صربستان 2022؛ فینال با دیوید  تیلور | دیلی فوتبال,

یزدانی باز هم کار سختی خواهد داشت

, یزدانی باز هم کار سختی خواهد داشت,
قهرمان پیشین کشتی آزاد بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا تصریح داشت: در رویارویی پنجم بین حسن یزدانی و دیوید تیلور امیدوارم حسن بتواند برتری‌اش را به رقیب سرسخت آمریکایی دیکته کند و او را شکست بدهد. با این حال معتقدم این مبارزه از مسابقه سال گذشته هم سخت‌تر است و حسن کار راحتی نخواهد داشت.
,
 
,
رضایی هم‌چنین ابراز داشت: مثلاً یونس امامی واقعاً حقش چیزی جز مدال و سکوی جهانی نیست. امیرمحمد یزدانی هم می‌تواند در وزن جدید به مدال مرغوب جهانی برسد. رشید سعدالله‌یف هم در این مسابقات حضور نخواهد داشت و این فرصت طلایی نصیب محمدحسین محمدیان شده تا باز هم رقبایی را که از قبل بُرده، ببرد و قهرمان جهان شود.
,
 
,
این پیشکسوت کشتی آزاد در خصوص رحمان عموزادخلیلی خاطرنشان ساخت: او در قهرمانی آسیا کشتی‌گیر مطرح هندی را شکست داده و قهرمانان جوانان جهان هم هست. بنابراین تجربه خوبی کسب کرده و می‌تواند با این روند روبه‌جلو و روبه‌رشد در بزرگ‌سالان هم به مقام بسیار خوبی برسد. بچه‌ها باید شش‌دانگ کشتی بگیرند چون معلوم نیست در مسابقات جهانی سال بعد هم حضور داشته باشند و از انتخابی به سلامت عبور کنند یا نه.
,
 
,
بیشتر بخوانید؛
,
 
, , , یزدانی و قاسم‌پور؛ صدرنشینان اوزان ۸۶ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان/ حسن در آستانه رقابت‌های جهانی از تیلور پیشی گرفت, یزدانی و قاسم‌پور؛ صدرنشینان اوزان ۸۶ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان/ حسن در آستانه رقابت‌های جهانی از تیلور پیشی گرفت,
 
, , گلایه قهرمان کشتی آزاد جهان از عدم پرداخت پاداش‌ها/ یزدانی: تیلور را به‌دقت زیرنظر دارم, گلایه قهرمان کشتی آزاد جهان از عدم پرداخت پاداش‌ها/ یزدانی: تیلور را به‌دقت زیرنظر دارم,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه