اخبار داغ

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان:

بانوان طلبه سمنانی آشنا به زبان های خارجی به کشور عراق اعزام شدند

بانوان طلبه سمنانی آشنا به زبان های خارجی به کشور عراق اعزام شدند
معصومه کمشی کمر گفت: حوزه علمیه خواهران استان سمنان طلاب آشنا به زبان های خارجی را جهت پاسخگویی به مسائل دینی بانوان به مواکب داخلی و مستقر در کشور عراق اعزام کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه کمشی کمر معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در گفت و گو با مرآت ، اظهار داشت: با توجه به نیاز بانوان در مباحث زیارتی، فقهی و احکام به وجود کارشناسان خبره دینی، حوزه علمیه خواهران استان سمنان با اعزام طلاب آشنا به زبان های خارجی به مواکب داخل ایران و مستقر در کشور عراق، در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر حرکت عظیم اربعین حسینی اقدام به مشارکت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان در ادامه بیان کرد: دو موکب بانوان شامل موکب کشوری فاطمی و موکب استانی لبیک یا زینب(س)، مواکبی هستند که حوزه علمیه خواهران استان سمنان در مواردی همچون اعزام و معرفی مبلغ، آموزش و توانمندسازی، معرفی بانوان خادم و معرفی خیرین به موکب فاطمی با آنها در حال همکاری و مشارکت مستقیم است.

,

وی با اشاره به فعالیت موثر و مستمر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در کمیته فرهنگی آموزشی بانوان ستاد اربعین استان سمنان عنوان کرد: همچنین حوزه علمیه خواهران اعزام مبلغ به سلسله برنامه ها و نشست های تبلیغی پایگاه های بسیج در اقصی نقاط استان و برگزاری سلسله جلسات سخنرانی ویژه بزرگداشت دهه آخر ماه صفر و مقام شامخ عقیله بنی هاشم و حضرت زینب(س) را در دستور کار فعالیت های اخیر خود قرار داده است.

,

کمشی کمر ضمن اشاره به استقرار گروه تبلیغی حضرت مرضیه حوزه علمیه خواهران استان سمنان در شهر مهران، گفت: حوزه علمیه خواهران استان در مواقع و پیاده روی روز اربعین که در داخل استان برگزار خواهد شد نیز همکاری های لازم را داشته و خواهند داشت.

,

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان افزود: حوزه علمیه خواهران استان فعالیت های فرهنگی-تبلیغی همچون تهیه کمک هزینه سفر اربعین، تهیه هدیه و بسته های فرهنگی برای اهدا به کودکان عراقی با هدف ایجاد و حفظ وحدت میان شیعیان، اعزام مبلغ، تهیه گوشت و مواد اولیه برای تهیه غذای زائران در مواکب برگزاری کلاس‌های توجیهی ویژه دانش آموزانی که عازم سفر اربعین هستند و ارسال پوشک و غذای کودک به مواکبی که به صورت تخصصی برای مادر و کودک طراحی شده اند را در برنامه کاری خود برای ایام اربعین داشته‌ است.

,

وی افزود: همزمان با آغاز پویش بابای خوبم حوزه علمیه خواهران استان اقدام به برگزاری گردهمایی بزرگ مادرانه و دخترانه کرده است و همچنین سلسله مباحث جهاد تبیین با دو موضوع جمعیت و فرزندآوری و عفاف حجاب و نشستی با موضوع نقش اربعین در زمینه سازی ظهور به همت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شده است.

,

کمشی کمر با اشاره به ادامه دار بودن فعالیتهای تبلیغی و فرهنگی حوزه خواهران استان سمنان پس از اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حرکت عظیم اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است حوزه علمیه خواهران در بحث فرهنگ سازی و تمدن سازی نوین اسلامی قدم های موثری را برداشته و بر خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه