اخبار داغ

جزئیات خدمات بیمه اربعین حسینی به زائران/ ثبت نام ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این سامانه سماح

جزئیات خدمات بیمه اربعین حسینی به زائران/ ثبت نام  ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این سامانه سماح
تاکنون فقط حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کردند و زائران پس از ثبت‌نام در سامانه سماح و پرداخت حق بیمه از خدمات بیمه بهره‌مند می‌شوند.
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پرداخت حق بیمه  یکی از شروط سفر اربعین ثبت‌نام در سامانه سماح است، ثبت‌نام در سامانه سماح برای متقاضیان زیارت اربعین تا ۲۶ شهریورماه ادامه دارد و تاکنون فقط حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.برنامه‌ریزی بهتر به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران و استفاده از بیمه برای جلوگیری از هزینه‌های اضافه در صورت بروز بیماری یا مشکلی در این سفر معنوی  دلیل اصرار ستاد اربعین برای ثبت‌نام در سامانه سماح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامانه سماح , سامانه سماح ,

در واقع باید گفت خدمات بیمه شامل زائرانی است که پس از سامانه سماح با گذرنامه معتبر به صورت قانونی عازم عراق شوند؛ پوشش بیمه‌ای هر یک از بیمه شدگان در مسیرهای هوایی از زمان ورود به خاک کشور عراق آغاز و در طول مدت اقامت در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین و سامرا و مسیرهای منتهی به آنها ادامه خواهد داشت و تا ساعت ۲۴ روز بعد از خروج بیمه شده از خاک عراق و ورود به کشور خاتمه می‌یابد.

,

 همچنین پوشش بیمه‌ای هر یک از بیمه شدگان در مسیرهای زمینی از فاصله ۵۰ کیلومتری مرزهای زمینی خروجی آغاز و در طول مدت اقامت در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین و سامرا و مسیرهای منتهی به آنها ادامه خواهد داشت و تا ساعت ۲۴ روز بعد از خروج بیمه شده از خاک عراق و ورود به کشور به پایان می‌رسد.

, .,

در صورتی که هر یک از بیمه شدگان تا ساعت ۲۴ روز سوم ورود به کشور علائم بیماری کرونا داشته باشد (مشروط به ارائه نتیجه تست مثبت PCR) و نیاز به ادامه درمان داشته باشند، تحت پوشش بیمه خواهند بود.

, (, PCR) , .,

مدت پوشش بیمه‌ای هر یک از بیمه‌شدگان در عراق حداکثر ۳۰ روز است که معیار محاسبه شروع پوشش بیمه در عراق، مهر ورود اداره گذرنامه است. در صورت ایجاد خسارت برای هر یک از بیمه شدگان، باید حداکثر تا ۴۵ روز از تاریخ انقضا قرار داد، مراتب به بیمه‌گر اعلام و مدارک و مستندات ارسال شود.

, .,

متقاضیان در صورت بروز هرگونه حادثه مشمول تعهدات بیمه‌نامه و کسب اطلاعات درباره دریافت خسارت در کشور عراق زائران می‌توانند با شماره ۰۰۹۶۴۶۶۱۲ و در ایران با شماره ۰۲۱۸۹۴۳ داخلی ۲ تماس بگیرند.

, .,
 
,
بیشتر بخوانید:
, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:, ,

سامانه سماح سامانه ای برای ارائه خدمات غیر حضوری به زائران اربعین/ تخصیص ارز زیارتی اربعین در گرو ثبت‌نام در سامانه سماح است

, سامانه سماح سامانه ای برای ارائه خدمات غیر حضوری به زائران اربعین/ تخصیص ارز زیارتی اربعین در گرو ثبت‌نام در سامانه سماح است,

تسهیلات وام اربعین چگونه به زائران می‌رسد

, تسهیلات وام اربعین چگونه به زائران می‌رسد,

پیاده روی اربعین حسینی + جزئیات

, پیاده روی اربعین حسینی + جزئیات,

نحوه ثبت درخواست وام قرض الحسنه اربعین در سامانه سماح/ شرایط پرداخت وام اعلام شد

, نحوه ثبت درخواست وام قرض الحسنه اربعین در سامانه سماح/ شرایط پرداخت وام اعلام شد,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه