اخبار داغ

رئیس سازمان حج و زیارت خبر دادِِ؛

ثبت نام قطعی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح

ثبت نام قطعی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح
رئیس سازمان حج و زیارت کفت: تاکنون ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح به صورت قطعی ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: امیدواریم طی روز‌های آتی با افزایش موکب‌های خدمت رسان، شاهد بهبود کیفیت خدمت رسانی به زائران باشیم؛ قطعا وضعیت تغذیه، آب و اسکان بهتر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان تاکنون ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح به صورت قطعی ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر ثبت نام خود را قطعی کرده و مشمول بیمه شده اند، بنابراین به همه متقاضیان تاکید می‌شود که ثبت نام خود را قطعی کنند و حتما از بیمه اربعین استفاده کنند.
, سامانه سماح,
 
,
حسینی افزود: متاسفانه تعدادی از زائران خود را بیمه نکرده اند و این موضوع مشکلاتی را برای آنها بدنبال دارد.
,
 
,
وی همچنین گرمازدگی را یکی از مشکلات و دغدغه‌های پیش رو دانست و گفت: زائران در ساعات تردد خود به گرمای هوا اهتمام داشته باشند و زمان سفر خود را مدیریت کنند.
,
 
,

از تجربه حج وزیارت در ایام اربعین بهره‌مند می‌شویم

,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج وزیارت نیز تصریح کرد: می‌توان از تجربه حج وزیارت در ایام اربعین نیز بهره‌مند شد و به عنوان نمونه اعزام‌ها به صورت کاروانی و براساس زمانبندی و نظم به صورت سالیانه در ایام اربعین انجام گیرد.
,
 
,
وی افزود: باید در بحث خدمات‌رسانی مواکب نیز برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد و موکب‌ها پیش از حضور زائران برپا شود تا مشکلی در خصوص تغذیه یا اسکان وجود نداشته باشد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در خصوص خدمات رسانی آشپزخانه‌های نجف و کربلا در کمک به طبخ و توزیع غذای زائران توصیه‌های را مطرح کرد.
,
 
,
وی همچنین بر ضرورت خدمات رسانی در حوزه درمان زائران کشورمان تاکید کرد و گفت: دست اندرکاران در این خصوص دقت عمل لازم را به جهت تسهیل امور زائران مدنظر قرار دهند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه