اخبار داغ

سردار اشتری خبر دادِ؛

موج جدید بازگشت زائران اربعین در مرز‌های شلمچه و مهران

موج جدید بازگشت زائران اربعین در مرز‌های شلمچه و مهران
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در مرز‌های شلمچه و مهران با موج جدید بازگشت زائران اربعین مواجه هستیم، گفت: فرماندهان باید با اتخاذ تدابیر لازم خدمات شایسته‌ای برای تامین و حفظ نظم و امنیت زائران تا مقصد این عزیزان فراهم کنند تا آن‌ها با خاطری آسوده به مقصد خود بازگردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در قرارگاه اربعین حسینی (ع) پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه سلامت و کرامت زائران حسینی اولویت پلیس است، اظهار کرد:در حال حاضر با موج بازگشت زائران همزمان با خروج عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) از مرز‌های شش گانه روبه رو هستیم و با توجه به این شرایط امیدواریم بتوانیم همچنان خدمتگزاران شایسته‌ای برای این عزیزان باشیم تا ان شاءالله به سهولت و در آرامش به شهر‌های خود بازگردند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به حجم تردد انبوه زائران در مرز‌ها تصریح کرد: پلیس با تمام امکانات و تجهیزات سعی کرده تا شرایط مساعدی را برای حفظ نظم و امنیت و آرامش زائران فراهم کند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: در هر صورت مجموعه انتظامی کشور تا پایان مراسم اربعین و بازگشت عاشقان حسینی و عادی شدن شرایط تردد زوار، افتخار خدمتگزاری به این عزیزان را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه در مرز‌های شلمچه و مهران با موج جدید و جمعیت قابل توجهی از بازگشت زائران اربعین مواجه هستیم، گفت: فرماندهان باید با اتخاذ تدابیر لازم خدمات شایسته‌ای برای تامین و حفظ نظم و امنیت زائران تا مقصد این عزیزان فراهم کنند تا آن‌ها با خاطری آسوده به مقصد خود بازگردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه