اخبار داغ

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان خبر داد؛

ساخت المان ۴۰ متری میدان قومس در گرو گذر آزادراه حرم تا حرم

ساخت المان ۴۰ متری میدان قومس در گرو گذر آزادراه حرم تا حرم
کوروش حصیر باف گفت: در صورت تعیین تکلیف مسیر آزادراه حرم تا حرم، در مورد ساخت و یا عدم ساخت المانی با این حجم و هزینه تصمیم‌گیری نهایی انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کوروش حصیر باف معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان، در گفتگو با مرآت با بیان این که فاز اول اجرایی میدان قومس در حال تکمیل است؛ گفت: المانی که در روزهای اخیر تصویر سه بعدی آن منتشر شده، هنوز به مرحله ساخت اجرا نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان با اشاره به این که ساخت المان مذکور منوط به مشخص و نهایی شدن جانمایی بزرگراه حرم تا حرم در مسیر ورودی غربی شهر سمنان است؛ اظهار کرد: هنوز به سمنان ابلاغ نشده که این آزادراه از مسیر شهر سمنان یا بالا و یا پایین دست شهر گذر خواهد کرد.

,

وی با اشاره به برآورد هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومانی ساخت المان مذکور، تاکید کرد: با توجه به این که ارتفاع این المان افزون بر ۴۰ متر در نظر گرفته شده و یک سازه پرحجم محسوب می شود؛ در صورت تعیین تکلیف مسیر آزادراه حرم تا حرم، در مورد ساخت و یا عدم ساخت المانی با این حجم و هزینه تصمیم‌گیری نهایی انجام خواهد شد.

,

حصیرباف در ادامه بیان کرد: چنان چه مسیر آزادراه با شهر سمنان تقاطع پیدا کند، ساماندهی و زیباسازی ویژه‌ای جهت ورود مسافران و زائریم در ورودی غربی شهر می طلبد و در آن صورت هزینه ساخت المان نوجیه اقتصادی پیدا می کند.

,

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان با اشاره به ساخت و سازهای با ارتفاع ۱۴ متر برای مقبره شهدای گمنام در ورودی غربی شهر سمنان، اذعان کرد: در صورتی که مسیر آزادراه از ورودی غربی شهر گذر نکند؛ سازه مقبره شهدای گمنام، المان ورودی غربی شهر خواهد بود و در میدان قومس سازه اقتصادی و کوچکتر نصب خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه