اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

احداث بیمارستان الهام از خلأ بیمارستانی جنوب استان تهران می‌کاهد

احداث بیمارستان الهام از خلأ بیمارستانی جنوب استان تهران می‌کاهد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به خلأ بیمارستان در جنوب استان تهران، گفت: افتتاح بیمارستان الهام تا حدودی این خلأ را برطرف می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل شبکه خبری تهران نیوز، حسین قناعتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه نیمه کاره بیمارستان الهام اظهار کرد: امروز بازدیدی از بیمارستان خیرساز در حال احداث الهام با پیشرفت فیزیکی حدود ۳۵ تا ۴۰ درصدی داشتیم و برای تکمیل آن می‌بایست برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی بیان کرد: از نظر محل جغرافیایی در این منطقه چندین اتوبان بزرگ و حادثه‌خیز عبور می‌کند که نیاز به بیمارستان تروما یا سوانح به شدت مورد نیاز است.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید داشت: همچنین خلأ بیمارستان در جنوب استان تهران احساس می‌شود که با افتتاح بیمارستان الهام این خلأ تا حدودی برطرف شده و برای حوادث دیگر نظیر زلزله و یا حوادث غیرمترقبه دیگر نیز به بیمارستانی در این محل نیاز داریم.
,
 
,
قناعتی بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد این بیمارستان وابسته به بیمارستان سینا به عنوان قدیمی‌ترین و کامل‌ترین بیمارستان کشور بوده و از اساتید برجسته و خبره آن در تجهیز و مدیریت بیمارستان الهام استفاده شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: همچنین تلاش داریم با تلفیق بودجه دولتی، خیرین و سایر امکانات هر چه سریع‌تر این محل آماده خدمت‌رسانی به مردم جنوب استان تهران شده و در دولت سیزدهم شاهد تکمیل این بیمارستان و تحویل به مردم منطقه باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه