اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان:

باشگاه‌های ورزشی مکلف به استفاده از موزیک مناسب در ایام اربعین شدند

باشگاه‌های ورزشی مکلف به استفاده از موزیک مناسب در ایام اربعین شدند
میرحسینی گفت: پیرو مکاتبات انجام گرفته در این راستا تمام باشگاه‌های ورزشی مکلف به استفاده از موزیک‌ها با صدای کم و مناسب با این ایام شده اند و البته برخی از باشگاه‌ها از روز چهارشنبه تا بعد از اربعین تعطیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، با توجه به نزدکی ایام اربعین حسینی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برخی شهروندان از پخش موسیقی با صدای بلند و هتک حرمت این ایام توسط برخی باشگاههای ورزشی گلایه مند بوده و مراتب را به این خبرگزاری ارسال کرده و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سید سعید میرحسینی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان با بیان اینکه تعظیم شعائر دینی همواره مد نظر این ارگان بوده است،گفت: پیگیری و نظارت بر اجرای شئونات دینی و مذهبی همواره مد نظر بوده و موارد شکایات از باشگاهها بلافاصله پیگیری و رسیدگی می‌شود.

,

وی ضمن پیگیری به موقع موضوع مربوطه  در رابطه با اقدامات انجام گرفته در این راستا در ایام اربعین حسینی گفت: پیرو مکاتبات انجام گرفته با باشگاه‌های مربوطه در این راستا تمام باشگاههای ورزشی مکلف به استفاده از موزیک ها با صدای کم و مناسب با این ایام شده اند و البته برخی از باشگاهها از روز چهارشنبه  تا بعد از ایام اربعین تعطیل هستند.

,

میرحسینی در خصوص وضعیت نظارت و بازرسی از باشگاههای ورزشی زنانه نیز ابراز کرد: متاسفانه به دلیل کمبود بانوان کارشناس ، امکان بازرسی از باشگاههای ورزشی بانوان به صورت مستمر وجود ندارد، اما گشت مشترک با تعزیرات و اماکن در موارد خاص انجام می گیرد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان آیین نامه های مربوط به ایجاد باشگاههای ورزشی را تنها داخلی دانست و افزود:تصمیم گیری در مورد رعایت استاندارد های لازم محوطه داخلی باشگاهها مربوط به اداره ورزش و جوانان است، اما در مورد موقعیت جغرافیایی باشگاه‌ها اداره نظارت بر اماکن عمومی تصمیم گیرنده نهایی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه