اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

مشارکت ۷۸۵ میلیون تومانی سمنانی ها در شور عاطفه ها

مشارکت ۷۸۵ میلیون تومانی سمنانی ها در شور عاطفه ها
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی و رفع نیازهای دانش آموزان، گفت: از ابتدای اجرای پویش ملی شور عاطفه‌ها، مردم خیراستان سمنان تا کنون ۷۸۵ میلیون تومان در این پوش مساعدت کرده‌اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بحیرایی مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در گفتگو با مرات با اشاره به اینکه بیش از ۵هزار دانش آموز نیازمند درآستانه سال تحصیلی همچنان نیازمند کمک خیرین نیک اندیش استان سمنان هستند، گفت:از ابتدای اجرای پویش ملی شور عاطفه‌ها، مردم خیراستان سمنان تا کنون ۷۸۵ میلیون تومان در این پوش مساعدت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرات,

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به فعالیت ۱۶۰ مرکز نیکوکاری در استان سمنان، اظهار کرد: ۳۲۰ میلیون تومان از مجموع مشارکت های مردمی در پویش شور عاطفه ها توسط این مراکز تهیه و جمع آوری شده است.

,

وی با بیان اینکه از مجموع کمک های جمع آوری شده ۲۰۹ تومان به صورت کالا بوده است، افزود: ۲۵۶ میلیون تومان از طریق کمیته امداد سراسر استان جمع آوری شده است.

,

بحیرایی همچنین تصریح کرد: کمک های جمه آوری شده در قالب پک‌های تحصیلی، لوازم تحریر، کمک هزینه های تحصیلی دانش آموزان در طول سال صرف این آینده سازان ایران اسلامی گام می شود تا گام در عرصه پیشرفت کشورمان بردارند.

,

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری بازوی توانمند کمیته امداد به شمار می روند ، تصریح کرد: این مراکز با احصا نیازمندان محله به ویژه دانش آموزان در شروع بدو مدارس، تلاش می کنند نیازهای آنان را برطرف کنند.

,

وی در ادامه افزود: علاوه بر ۱۶۰ مرکز نیکوکاری و دفاتر ۱۱ گانه کمیته امداد، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۳۰۶ برای مشارکت مردم نیکوکار استان سمنان در شورعاطفه ها اختصاص یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه