اخبار داغ

سخنگوی کرملین:

بازگشت به برجام در راستای منافع همه کشورها قرار دارد

بازگشت به برجام در راستای منافع همه کشورها قرار دارد
سخنگوی کرملین با اشاره به مذاکرات لغو تحریم‌ها علیه ایران گفت: بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در راستای منافع همه کشورها قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین در نشست خبری با اشاره به مذاکرات لغو تحریم‌ها علیه ایران گفت: بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در راستای منافع همه کشورها قرار دارد.

پسکوف در ادامه و در اظهاراتی که به نظر می‌رسد پاسخ به ادعای اخیر «وندی شرمن» معاون وزیر امور خارجه آمریکا باشد، گفت: هنوز موارد اختلافی متعددی درباره برنامه هسته‌ای ایران وجود دارد که حل نشده و باید درباره آنها به توافق رسید؛ اما احیای برجام به نفع همه طرف‌ها است.

«وندی شرمن»، معاون وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست مدعی شد که مذاکرات با ایران در حال حاضر در بن بست قرار دارد.

این دیپلمات ارشد آمریکایی بدون اشاره به کارشکنی‌های کشورش در مسیر احیای برجام، در توضیح ادعای خود گفت: ماه گذشته، اتحادیه اروپا که مذاکرات را برای احیای توافق هماهنگ می‌کرد، پیشنهاد نهایی را ارائه کرد و پاسخ ایران به توافق برای ما غیرقابل قبول بود.

شرمن همچنین موضع دولت آمریکا را تکرار کرد و مدعی شد که ایران هرگز نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد و گفت که معتقد است ورود مجدد به توافق بهترین راه برای اطمینان از عدم دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه