اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه ناحیه سبزوار:

دفاع از انقلاب اسلامی امتداد ایثارهای دفاع مقدس است

دفاع از انقلاب اسلامی امتداد ایثارهای دفاع مقدس است
یاوری گفت: در روزهای اخیر که دشمنان انقلاب اسلامی پیگیر ضربه زدن به حیثیت انقلاب اسلامی هستند و تلاش می کنند تا ازیک اتفاق نهایت بهرهبرداری و سو استفاده را علیه ارکان نظام اسلامی ببرند می بایست با تمام توان و با هوشمندی از حیثیت انقلاب دفاع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد علی یاوری معاون سیاسی سپاه ناحیه سبزوار صبح امروزدر جمع بسیجیان با اشاره به فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع از انقلاب قطعا امتداد مسیر نورانی شهدا در دفاع مقدس است و روشنگری بسیجیان در فضای مجازی قطعا کم اثر تر از جان فشانی و مقاومت مسلحانه در دفاع مقدس نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی پیگیر جدی حقوق تک تک شهروندان است افزود: نظام جمهوری اسلامی نخواهد گشت در حق هیچ یک افراد اجحافی صورت گیر لکن باید مراقب بود که برخی اتفاقات تبدیل به یک رمز برای آشوب و اغتشاش نگردد.

,

یاوری با اشاره به برخی حوادث پیش آمده در فضای مجازی تصریح کرد: مراقبت از نیفتادن در دام تحلیل های غلط فضای مجازی و تشخیص حق و باطل در فضای غبار آلود این روزها یکی از مهمترین آزمون های مردم عزیز میهن اسلامی و جوانان مومن انقلابی است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه این اتفاق ها با بصیرت مردم هوشمند کشورمان در روزهای جاری خواهد گذشت تاکید کرد: قطعا آینده انقلاب اسلامی آینده ای پر از نور و امید و موقیت و درخشنگی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه