اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار:

۱۳ کاروان مسیر پیاده رشتخوار تا حرم مطهر رضوی را طی می‌کنند

۱۳ کاروان مسیر پیاده رشتخوار تا حرم مطهر رضوی را طی می‌کنند
حجت الاسلام آذرشیب گفت: ۱۳ کاروان پیاده با بیش از ۱۰۰۰ زائر همزمان با ایام رحلت جانسوز پیامبرگرامی اسلام، شهادت امام حسن مجتبی (ع)و شهادت امام رضا (ع) مسیر بیش از ۲۰۰ کیلومتری رشتخوار تا مشهد مقدس را طی مسیر می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام حسینعلی آذرشیب رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار صبح امروز در حاشیه بازدید از کاروان های پیاده در مسیر رشتخوار،مشهد مقدس گفت: سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار تمام تلاش خود را در جهت همراهی کردن با کاروان های پیاده انجام می دهد،13 کاروان پیاده از شهرستان رشتخوار راهی حرم مطهری رضوی شدند، که همراهی روحانیت با این 13 کاروان در اولویت کاری اداره تبلغات اسلامی رشتخوار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در ادامه با اشاره به اعزام ۳ کاروان دوچرخه سواری از رشتخوار به مشهد مقدس، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰۰ زائر پیاده همزمان با ایام رحلت رسول تبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا ع مسافت بیش از ۲۰۰ کیلومتری رشتخوار تا مشهد مقدس را طی مسیر می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار میزبان کاروان های پیاده از شهرستان های خواف و قائن نیز هست، افزود: سرکشی و حضور در بین کاروان های پیاده تا عبور آخرین کاروان از شهرستان رشتخوار انشالله ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه