اخبار داغ

کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

موج‌سواری لیبرال‌ها در فضای مجازی از حوادث مختلف

موج‌سواری لیبرال‌ها در فضای مجازی از حوادث مختلف
سیدحسین موسویان گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که این روزهای شاهد موج‌سواری لیبرال‌ها از حوادث مختلف در سطح جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین موسویان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به حوادث روزهای گذشته در سطح کشور و موج آفرینی رسانه های بیگانه و لبیرال ها از فوت مسها امینی گفت: اگر به عقبه حوادث در سال‌های گذشته به خصوص فتنه 88 گذری داشته باشیم به خوبی شاهد آن هستیم که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب  اسلامی کوتاهی نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیدحسین موسویان در گفت وگو با خبرنگار, صبح زاگرس,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در فتنه 88 به خوبی شاهد صف آرائی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و برخی از عناصر اصلی فتنه و همراهی برخی از لیبرال ها در تهییج کردن  فضای رسانه ای و مجازی و کشانیدن عوامل خود به فضای حقیقی جامعه بودیم.

,

وی افزود: اجرایی کردن برنامه‌های مختلف دشمن با بهره گیری از عناصر فعال خود در فضای مجازی و فضای حقیقی با بهره گیری از حوادث روز مره سطح جامعه بهانه ای است برای اعمال فشار و برنامه های توطئه های خصمانه خود.

,

موسویان گفت: این روزهای با مرگ "مهسا امینی" شاهد موج آفرینی رسانه های دشمن و خط دهی به عناصر داخلی خود برای اعمال فشار و فتنه انگیزی در کشور هستیم که مسئله تازه ای نیست و دشمن از هر فرصتی برای اعمال فشار و ترویج بی بندوباری در کشور و هرچ و مرج با استفاده از عناصر خود کوتاهی نمی کنند.

,

وی گفت: عدم داشتن سواد رسانه ای در سطح جامعه باعث باورپذیری شایعات در فضای مجازی می شود بودن توجه به اصل ماجراها و واقعیت های موجود و داشتن منابع دقیق اطلاعاتی که همین مسئله باعث بروز مسائل مختلف می شود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اظهار و نظر های برخی از چهره های مشخص و خودفروخته سلبیریتی در فضای مجازی و دامن زدن به مسائل مختلف باعث شده است تا افکار عمومی را دچار برخی تعارضات کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه