اخبار داغ

آصفری در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

پیوستن به شانگهای ضد برنامه غرب برای انزوای ایران

پیوستن به شانگهای ضد برنامه غرب برای انزوای ایران
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: پیوستن ایران به شانگهای در حالی صورت گرفت که غربی ها خیلی تلاش کردند جمهوری اسلامی را منزوی کنند.
[

محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه پیوستن ایران به شانگهای در حالی صورت گرفت که غربی ها خیلی تلاش کردند جمهوری اسلامی را منزوی کنند، اظهار داشت: غربی ها سعی داشتند ارتباط ما با کشورهای دنیا را به پایین ترین سطح بیاورند ولی علیرغم تلاش هایی که بعضی از کشورهای غربی و ابر منطقه انجام دادند نتوانستند به نتیجه برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه، حضور و توانمندی که جمهوری اسلامی ایران دارد، افزود: ایران با توجه به قرار گرفتن در هاب انرژی دنیا و موقعیت ژئوپلیتیک که دارد برای کشورهای عضو شانگهای بسیار مهم است.
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه جاده ابریشمی که مسیرش از ایران می گذرد، نشان از اهمیت استراتژیکی جمهوری اسلامی ایران دارد، تصریح کرد: بازار اقتصادی که می تواند سطح ارتباطات شرق به غرب را از طریق جمهوری اسلامی به بخش های دیگر وصل کند از اهمیت های بالایی برخوردار است که به طبع اعضای شانگهای علاقمند هستند که ایران جزو این مجموعه شود تا بتوانند از توانمندی های آن به نفع دو طرف استفاده کنند.
,
 
,
آصفری خاطر نشان کرد: این اتفاق یک نه بزرگی به آمریکایی ها و بعضی از کشورهای غربی بود که تلاش می کردند جمهوری اسلامی را منزوی کنند.
,
 
,
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: پیوستن به شانگهای می تواند جایگزین مناسبی برای آن بخشی از تحریم هایی که غربی ها برای ما داشتند باشند و همچنین می تواند تا حدودی بخشی از تحریم هایی که اروپایی ها و غربی ها برعلیه ما انجام دادند را رفع کند و نسبت به بالابردن سطح روابط اقتصادی سیاسی و امنیتی ما با کشورهای دیگر موثر باشد.
,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

سازمان شانگهای بار برجام را برمی دارد؟

, سازمان شانگهای بار برجام را برمی دارد؟,

عضویت کامل ایران در شانگهای ایران را از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل می کند

, عضویت کامل ایران در شانگهای ایران را از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل می کند,

امضای یادداشت تعهدات عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای توسط امیرعبداللهیان

, امضای یادداشت تعهدات عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای توسط امیرعبداللهیان,

سازمان همکاری شانگهای خواستار اجرای کامل برجام شد

, سازمان همکاری شانگهای خواستار اجرای کامل برجام شد]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه