اخبار داغ

فرمانده دوران دفاع مقدس:

در جنگ تحمیلی دنیا رویاروی ایران ایستاد

در جنگ تحمیلی دنیا رویاروی ایران ایستاد
فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه تقریباً تمام دنیا در جنگ تحمیلی به صدام کمک کرد، گفت: هر کجا کم می‌آوردیم مدد امام حسین(ع) کمک‌مان می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سالار آبنوش، فرمانده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: تقارن ایام اربعین حسینی و ماه صفر با هفته دفاع مقدس اتفاق مبارکی است و ارتباط ایام دفاع مقدس با ارزش‌ها و اعتقادات مبرهن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
 
,
وی اضافه کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یعنی مردم باشرف و باغیرت ایران اسلامی هشت سال مقابل جهان که علیه ایران و انقلاب اسلامی بسیج شده بود، ایستادند.
,
 
,
این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در هفته نخست آغاز جنگ تحمیلی و جنایت علیه ایران و انقلاب اسلامی دشمن و بعدها گروهک تروریستی منافقین تلاش داشتند انقلاب اسلامی را نابود کنند.
,
 
,
سردار آبنوش در پاسخ به سوالی درباره چرایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: پاسخ این است؛ کسانی که ایران و انقلاب اسلامی را عاشقانه دوست دارند، بدانند این انقلاب بنیان ۲۵۰۰ ساله نظام شاهنشاهی را فروریخت و از ریشه کَند و مشغول نهال‌سازی و فونداسیون‌سازی برای نظام جدید مبتنی بر ارزش‌های الهی و فقه امام باقر، امام صادق و ائمه اطهار علیهم‌السلام بود.
,
 
,
وی متذکر شد: در جنگ تحمیلی تقریباً تمام دنیا علیه ایران اسلامی شد، در حالی که انقلاب اسلامی تهدیدی برای جهان به شمار نمی‌رفت، اما دنیا به صدام حسین کمک کرد و اگر دولتی هم کمک نکرد توان و یارای کمک نداشت.
,
 
,
جهان در دوران دفاع مقدس در سیطره آمریکا و شوروی سابق بود
, جهان در دوران دفاع مقدس در سیطره آمریکا و شوروی سابق بود, جهان در دوران دفاع مقدس در سیطره آمریکا و شوروی سابق بود,
 
,
این فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: جهان در دوران دفاع مقدس در سیطره آمریکای جنایتکار و شوروی سابق بود و این دو قدرت دستورات لازم را صادر می‌کردند.
,
 
,
سردار آبنوش تبیین کرد: باید از افرادی که امروز ژست روشنفکری گرفته‌اند سوال کرد که آن روز انقلاب اسلامی چه تهدیدی برای جهان داشت که دولت‌های دنیا ترسیدند و هجمه بزرگی را علیه آن آغاز کردند؟
,
 
,
وی مطرح کرد: واژه «مقدس» به این معنا است که تمام قدرت‌ها و دنیا یکپارچه علیه ایران اسلامی متحد شدند و ضدانقلاب، منافقین و ضدنظام جمهوری اسلامی را علیه ایران سازماندهی کردند، اما در نهایت این قدرت الهی بود که انقلاب اسلامی را پیروز میدان کرد.
,
 
,
این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس به این باور رسیدیم که با خدا باش و خدا تو را پیروز می‌کند و همینگونه هم شد، ما غیر از خدا، اهل بیت علیهم‌السلام و امام حسین علیه‌السلام نداشتیم، اما تمامی تجهیزات مادی دشمن در اختیار رژیم بعثی عراق بود.
,
 
,
سردار آبنوش مطرح کرد: ایران و انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنانی که انواع فتنه‌ها را مرتکب شدند ایستاد، آن‌ها ترفندهای غیرانسانی را روی ایران اسلامی پیاده کردند و از هر سلاح غیرمتعارف آتش‌زا، سمی و سلاح شیمیایی علیه ملت ایران بهره بردند و موفق نشدند.
,
 
,
وی افزود: هرکجا مشکلات بر ما فائق می‌آمد با یک «یا حسین(ع)» و تلاش بیشتر از خداوند مدد می‌گرفتیم و این موجب شد این معادله به نفع حق و حقیقت ورق بخورد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه