اخبار داغ

فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع):

دوران دفاع مقدس یکی از قطعه‌های نورانی تاریخ است

دوران دفاع مقدس یکی از قطعه‌های نورانی تاریخ است
سردار احمدی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یکی از قطعه‌های نورانی تاریخ است، گفت: اگر سندهای افتخار ملت ایران کمتر برای نسل جدید بیان می‌شود، کم کاری بچه حزب‌اللهی‌ها است که جهاد تبیین را جدی نمی‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سردار غلامرضا احمدی، فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) در همایش رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و مقاوت که همزمان با هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) شهرستان کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: جنگ تحمیلی که در سال 59 آغاز شد و در سال 67 با پذیرش خواسته ملت به پایان رسید یکی از مهمترین دوران تاریخ اسلام و تشیع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه هر زمان فضای ذهنی جامعه با فتنه رسانه های خارجی و عمله داخلی غبار آلود شد یادآوری حوادث تاریخ باعث ناکامی دشمنان در این 40 سال شده است، خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس یکی از قطعه های نورانی تاریخ است و ملت ایران همواره در این چهل سال نشان دادند که پای نظام و ولایت ایستاده اند.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه عدم تبیین صحیح تاریخ می تواند فضای عمومی را علیه آن جامعه شکل دهد، تصریح کرد: حوادث تاریخی را نمی توان بدون عوامل تاثیرگذار به درستی تبیین کرد و باید رزمندگان و راویان دوران دفاع مقدس، آن دوران را برای نسل های جدید بازگو و تبیین کنند.

,

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک واجب عینی است ولی جدی گرفته نمی شود و متاسفانه در راستای اجرای این فرمان مقام معظم رهبری کوتاهی شده است، اذعان کرد: اگر سندهای افتخار ملت ایران کمتر برای نسل جدید بیان می شود کم کاری بچه حزب اللهی ها است که جهاد تبیین را جدی نمی گیرند، اگر جهاد تبیین به درستی انجام نشود باید منتظر اتفاقات ناگواری باشیم.

, .,

سردار احمدی با بیان اینکه سازمان منافقین به سرکردگی رجوی و افرادی که با چهره ظاهرا اسلامی تا عمق استراتژی طبقه بندی نظام نفوذ کردند، عنوان کرد: قبل از آغاز جنگ دشمنان تمامی گسل های قابل تحریک را تحریک کردند، به طوری که در شرایطی که ملت ایران درگیر جنگ با عراق بود، ترورهای ناجوانمردانه ای در داخل کشور انجام شد.

, .,

وی با تاکید بر اینکه هر یک از حوادثی که‌ پس از پیروزی انقلاب برای ملت ایران اتفاق افتاد، یک انقلاب را از هستی ساقط می کرد، تشریح کرد: اگر اسناد افتخار و شرایط هشت سال جنگ تحمیلی را تبیین نکنیم، آیندگان خواهند گفت که ملت ۴٠ میلیونی در برابر یک ملت ٢٣ میلیون نفری کاری انجام نداده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه