اخبار داغ

امام جمعه کاشمر:

رئیس جمهور در سازمان ملل ریشه کفر و ظلم را هدف قرار داد

رئیس جمهور در سازمان ملل ریشه کفر و ظلم را هدف قرار داد
حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه منافقین چند روزی نان فریبکاری خود را می‌خورند ولی باز هم در دنیا سرگردان خواهند ماند، گفت: رئیس جمهور در سازمان ملل با یک منطق قوی ریشه کفر و ظلم را هدف قرار داد و منافقین می‌خواهند به حساب خود این سخنرانی را به کام مظلومان تلخ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر صبح امروز در صبحگاه مشترکی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد، با بیان اینکه اگر هشت سال جنگی که بر ما تحمیل شد اداره آن را به منافقین می دادند چند ساعت هم تحمل  نمی آوردند، اظهار داشت: منافقین در درون خود ذلیل هستند و اعتماد به نفس ندارند و با هر بادی می لرزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه منافق هم دروغ می گوید و هم دروغ را زود باور می کند و با وعده دشمن نیز خود فریب می خورد، خاطرنشان کرد: منافق منتظر یک جرقه مختصر برای برداشتن یک قدم است و این یک قدم را هزاران قدم توصیف می کند.

,

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه منافق همانطور که فریب می خورد فریب هم می دهد، تصریح کرد: ما هیچگاه نمی توانیم دانش آموزان و جوانان را رها کنیم و در اختیار منافقین در فضای مجازی قرار دهیم، افسار فضای مجازی در اختیار دشمن است و حتی اخبار صحیح را نمی گذارند منتشر شود ولی با این حال باز هم می توان عملیات هایی را انجام داد.

,

وی با بیان اینکه منافقین هیجان نوجوانان دهه ۸۰ ما را به دست می گیرد و آن را در مسیر غلط به کار می گیرد، اذعان کرد: فرهنگیان اگر در این جنگ نرم وقت بگذارند و جوان و نوجوان را راهنمایی کنند می توانند آنها را از فریب منافقین دور کنند.

,

حجت الاسلام طاهری همچنین در ادامه عنوان کرد: مشکل اقتصادی که بخش عمده ای از آن در پی نامه نگاری منافقین به آمریکا برای تحریم ایران است را بزرگنمایی می کنند و به دنبال سوء استفاده از مشکلات اقتصادی هستند و مردم می دانند که گره این مشکل توسط دشمنان باز نمی شود.

,

وی با تاکید بر اینکه منافقین چند روزی نان فریبکاری خود را می خورند ولی باز هم در دنیا سرگردان خواهند ماند، تشریح کرد: رئیس جمهور در سازمان ملل با یک منطق قوی ریشه کفر و ظلم را هدف قرار داد و منافقین می خواهند به حساب خود این سخنرانی را به کام مظلومین تلخ کنند ولی مطمئن باشند به هدف خود نخواهند رسید.

,

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه آشوب ها یک فرصت برای جمهوری اسلامی است تا مهره های دست نشانده منافقین را شناسایی کند، تاکید کرد: ایران بالغ بر ۱۷ هزار شهید ترور دارد که به واسطه جاه طلبی های منافقین شهید شده اند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه