اخبار داغ

نقطه‌ای پر ترافیک و فراموش‌شده در یاسوج/ شورای ترافیک چاره‌اندیشی کند+تصاویر و فیلم

نقطه‌ای پر ترافیک و فراموش‌شده در یاسوج/ شورای ترافیک چاره‌اندیشی کند+تصاویر و فیلم
بعد از گذشت سال‌ها از موضوع تعریض خیابان جمهوری اما همچنان این نقطه از شهر به علت عدم تعریض با معضل ترافیک دست و پنجه نرم می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شهر یاسوج به عنوان مرکز استان یکی از شهرهای مهاجرپذیر کهگیلویه و بویراحمد است که هر ساله با افزایش مهاجرت و همچنین ورود مسافران و گردشگران مواجه  است و این مهاجرت ها و از طرفی عدم رشد مناسب زیرساخت های سبب مشکلات ترافیکی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
ترافیک در شهر یاسوج مشکلات و دلایل مختلفی دارد که می توان به حضور خودروهای تک سرنشین و عدم توجه به حمل و نقل عمومی، کم توجهی به قوانین ترافیکی، پارک نامناسب خودروها در معابر اصلی و محل های پرتردد، عدم تعریض خیابان ها و معابر پردد تردد که سالیان متمادی بدون تغییر باقی مانده است و جوابگوی حجم زیاد تردد نیست و  نهایتا نبود پارکینگ کافی در شهر را می توان از عوامل مهم ایجادترافیک نام برد.
,
 
,
در همین رابطه در شهر یاسوج در سالیان گذشته تعریض خیابان جمهوری در دستور کار مسئولان قرار گرفت، این موضوع در سال 94 در دستور کار مسئولان شهری قرار گرفت اما با گذشت سال ها  از این موضوع اجرای کامل آن با مشکل مواجه شده است.
,
 
,
این مسیر پرتردد به دلیل قرار گرفتن در مسیر آبشار یاسوج و همچنین منتهی شدن به مسیر ادارات مهم شهری به دلیل عدم تعریض در بخش زیرین ورودی منتهی به آبشار یاسوج، سبب ایجاد ترافیک شده است.
,
 
,
ترافیک این نقطه از شهر به صورت دائمی بوده به گونه ای که در زمان تعطیلی ادارات و همچنین در شب ها تردد خودروها به کندی صورت می گیرد و سبب نارضایتی شهروندان می شود و سبب ایجاد مشکل  در زمان های خاص برای مسافران در شهر یاسوج شده است.
,
 
,
از طرفی تعطیلی مدارس و حضور خودروها در زمان تعطیلی این مدارس بر حجم ترافیک افزوده است.
,
 
,
گفتنی است یکی از موضوعاتی که در شورای ترافیک استان می بایست مورد توجه باشد، شناسایی نقاط پرترافیک است، بنابراین تعریض این خیابان که از سال های گذشته تا امروز سبب ایجاد ترافیک و مشکل برای شهروندان شده است، می بایست مورد توجه در شورای ترافیک باشد تا شاید بعد از گذشت چند سال گره ترافیکی این نقطه از خیابان جمهوری با تعریض آن برطرف شود. 
,
 
,
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه