اخبار داغ

وقتی طومار اراذل و آشوب‌گران توسط کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها برچیده می‌شود

وقتی طومار اراذل و آشوب‌گران توسط کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها برچیده می‌شود
کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها با تفکر برجای مانده از دوران دفاع مقدس و با اتکا به مکتب شهید سلیمانی طومار آشوب‌گرانی که قصد بهره‌برداری از موضوع مرگ "مهسا امینی" داشتند، درهم پیچیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه هشت سال دفاع مقدس با غیرت و شهامت ستودنی در مقابل دشمنان ایران اسلامی جانانه مبارزه کردند و در عرصه شهید و شهادت و ایثارگری خوش درخشیدند و برگ زرینی از رشادت و پایمردی در تاریخ از خود ثبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رشادت، شهامت و شجاعت مردم این استان با تقدیم یک هزار و 880 شهید، 9 هزار و 500 جانباز و 317 آزاده  متجلی شده است تا بر همه بدخواهان این نظام نشان داده شود لرنشینان خطه زاگرس در همه زمان ها از گذشته تا امروز آماده ایستادگی و فداکاری و جانفشانی برای آرامان و ارزش های دینی خودشان هستند.

,

هر ساله با شروع هفته دفاع مقدس  این حماسه ها و رشادت ها با برگزاری برنامه ها و مناسبت های مختلف گرامی داشته می شود و یاد و نام دلیرمردانی که جان خود را فدا کردند تا ایران و اسلام، ناموس و خاک کشور از چنگال شیطان صفتان محفوظ بماند و با عزت و اقتدار به عنوان کشوری مستقل با تکیه بر تعالیم الهی مسیر رشد و پیشرفت را طی کند.

,

, ,

هفته دفاع مقدس در سال جاری کمی با سال های گذشته متفاوت بود زیرا واقعه مرگ مهسا امینی، کسی که در اثر سابقه بیماری و جراحی  دچار مرگ شد اما عده ای مرگ او را بازیچه مطامع و اهداف سیاسی خود قرار دادند تا با تاخت و تاز  به ارزش انکار ناپذیر بانوان یعنی حجاب بتازند و با خیال خام خود به دنبال براندازی جمهوری اسلامی  از طریق انحراف  در اذعان و افکار و با مدیریت های خارج نشینی همچون آمریکا، کومله، تجزیه طلبان، علینژادها و برخی سیاسیون همیشه بازنده دچار فتنه، این هدف را دنبال کنند.

,

در شرایطی که محاسبات همیشه اشتباه طراحان فتنه  در داخل و خارج موضوع مرگ مهسا امینی را چالشی برای انقلاب می دانستند اما ریشه و  باور بر جای مانده از تفکر  دفاع مقدس در میان مردم ایران و کهگیلویه و بویراحمدی های طرح و ایده های آنها را با شکست مواجه کرد تا همگان بدانند نهال آبیاری شده سال 57، درخت تنومند و ریشه دوانده در خاک در سال 1402 است که کٌرد و ترک، لر، بلوچ، عرب، شمالی و جنوبی حامی و مدافع آن هستند.

,

در روزهای گذشته مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که حامی تفکر و مکتب شهید سلیمانی بودند و سنگر معنویت و سیاست  دینی یعنی نماز جمعه را به پایان رساندند، با حضور در خیابان ها و  با مشت آهنین و اراده فولادین خود سبب ناامیدی و  شکست بدخواهان، فتنه گران،  آشوب گران و حامیان خارج نشین آنها شدند.

,
, ,
 
,
, ,

امروز  که همصدایی و یکپارچگی بین مردم و مسئولان پیرامون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته است، بار دیگر طومار  اراذل در هم پیچیده شد و فراخوان های رسانه های معاند، تحریک های سلبریتی های همیشه طلبکار و  منفعت طلب، سیاسیون بی بصیرت و همه بدخواهان جمهوری اسلامی به شکست منجر شد و سبب شد تا بار دیگر مردم این استان در میدان طراحان فتنه  سربلند و پیروز بیرون آیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه