اخبار داغ

سخنگوی کاخ سفید:

برجام بهترین راه برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران است

برجام بهترین راه برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران است
سخنگوی کاخ سفید گفت: ما نگرانی‌هایی در رابطه با ایران داریم اما برجام بهترین راه برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران است. ما به‌طور کاملا شفاف گفته‌ایم که هدف اصلی ما اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارین ژان پی‌یر، سخنگوی کاخ سفید شامگاه جمعه در کنفرانس خبری هفتگی خود به سوالاتی پیرامون برخی ناآرامی‌ها در ایران در واکنش به مرگ مهسا امینی و مذاکرات احیای برجام پاسخ داد.

بنابر گزارش وب سایت کاخ سفید، ژان پی‌یر در پاسخ به سوالی درباره این ناآرامی‌ها در اظهاراتی مداخله‌جویانه با ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی خواستار انجام تحقیقات درباره دلایل فوت او شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که "آیا این اتفاق بر مذاکرات احیای برجام با ایران تاثیری دارد؟" تصریح کرد: ما نگرانی‌هایی در رابطه با ایران داریم اما برجام بهترین راه برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران است. ما به‌طور کاملا شفاف گفته‌ایم که هدف اصلی ما اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: بنابراین، تا زمانی که باور داشته باشیم دنبال کردن مذاکرات برجامی در راستای منافع ملی‌مان است به این کار ادامه می‌دهیم. ما معتقدیم که این، بهترین راه رو به جلو است تا مطمئن شویم که پیش می‌رویم - ما به این مذاکرات ادامه می‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه