اخبار داغ

یادداشت؛

حاشیه‌های نوید تمامی ندارد!/ از رفتارهای غیرعرف در کن تا بازی در زمین دشمن

حاشیه‌های نوید تمامی ندارد!/ از رفتارهای غیرعرف در کن تا بازی در زمین دشمن
ماجرای مهسا امینی این روزها دستاویز جدیدی برای برخی سلبریتی‌هایی شده که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی خود را صید کنند؛ نوید محمدزاده که هنوز رفتار غیرعرف او در کن از یاد خیلی ها نرفته، بازی جدیدی را شروع کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در میان جامعه هنرمندان، برخی هنرمند نما و یا سلبریتی که با حمایت های ظاهری و مقطعی مردم معروف و بر سر زبان ها افتاده اند و بعضا درکی از شرایط درست و واقعی جامعه ندارند؛ چنین افرادی در بزنگاه های حساس و موقعیت های بحرانی جامعه بجای «سکوت» که کمترین کاری است که در زمان جهل به یک موضوع می شود انجام داد، با موج سواری و شعله ور کردن شرایط بحرانی، عملا در زمین بازی دشمن شروع به میدان داری می کنند و هر روز جو روانی و اجتماعی جامعه را مخدوش و مشوش کرده، با رفتارها و واکنش های خود هیزمی بر این آتش گر گرفته می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ماجرای مهسا امینی این روزها دستاویز جدیدی برای برخی از عناصر افراطی این قشر شده است. از سلبریتی‌های از رده خارج گرفته که با کشف حجاب درصدد طرح نام دوباره خود هستند تا فردی به نام مهران مدیری که به لطف همین نظام و حمایت‌های پیدا و پنهان صداوسیما شناخته شد و به محبوبیت رسید. مدیری که با گرفتن حقوق‌های میلیاردی بار خود را در این چندسال اخیر بسته است حالا در یک بزنگاه تاریخی برای خود ارزشی منفک از نظام قائل شده و صدا و سیما را تحریم می‌کند! و خواهان عدم‌پخش مسابقه دورهمی می‌شود! وی در حالی این ژست را گرفته که به گفته تهیه‌کننده این برنامه مدیری تمام دستمزد نجومی خود بابت تولید برنامه دورهمی را به طور کامل دریافت کرده است و مطالبه‌ای از صداوسیما هم ندارد.

, .,

در کنار مدیری که با گرفتن دستمزد 30 میلیاردی خود از صدا و سیما حالا برای مردم در میدان اشک تمساح می ریزد، برخی دیگر از سلبریتی ها و هنرمند نماهایی همچون اصغر فرهادی، باران کوثری، امیر مهدی ژوله و دیگران مدام در حال دمیدن به شعله های آرام شده اند تا همچنان روشن بمانند.

,

نوید محمدزاده نیز که پیش از این با حاشیه های داخلی و رفتارهای غیر عرف خود در جشنواره های خارجی احساسات بسیاری از مردم جامعه را خدشه دار کرده بود، حالا با منتشر کردن پستی در اینستاگرام همچنان در مسیر این حاشیه ها قدم می زند؛ محمدزاده در پستی نوشت:« از پرپر شدن ژینا خشمگینم.  از اینکه خواهرانم در این ضوابط و قوانین ناکافی مظلومانه و غزیب مورد بی احترامی و ضرب و شتم قرار گرفته اند قلبم به درد آمده است؛ خود را همراه و همدرد مردم نجیب وطنم می دانم و از هر چه سکوت و بی تفاوتی است اظهار شرم می کنم. »

, . , . ,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

چرا صدا و سیما تکلیف خودش را با این هنرمند نماها یکسره نمی‌کند؟

, چرا صدا و سیما تکلیف خودش را با این هنرمند نماها یکسره نمی‌کند؟]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه