اخبار داغ

تفاوت نگاه روحانی و رئیسی در طرح رتبه بندی معلمان/ آخرین وضعیت رتبه بندی در کهگیلویه و بویراحمد

تفاوت نگاه روحانی و رئیسی در طرح رتبه بندی معلمان/ آخرین وضعیت رتبه بندی در کهگیلویه و بویراحمد
طرح رتبه بندی معلمان در سالیان گذشته، توسط معلمان مطرح شد تا اجرای آن سبب تحقق مطالبات معلمان در این حوزه شود اما نوع نگاه و نگرش دو رئیس جمهور در شرایط خود جالب توجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس معلمان و فرهنگیان یادشان نخواهد رفت اظهارات رئیس دولت تدبیر و امید، حسن روحانی را زمانی که او از اجرای  طرح رتبه بندی معلمان اعراض کرد و گفت: ما تعهد کردیم و آمدیم پشت میز خدمت و بابت آن حقوق دریافت می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 رئیس جمهور سابق ادامه داد: اگر کسی راضی نیست می بایست نمی آمد ، اگر کسی راضی نیست می تواندبرود.
,
 
,
 وی افزود: اگر‌ کسی می ماند نمی تواند  بگوید حقوق من کم است، این حرف کاملا غلط است.  
,
 
,
این اظهارات که به معنای نادیده گرفتن مطالبات قشر زحمتکش و پرتلاش فرهنگی در سراسر کشور در حوزه رتبه بندی معلمان بود، با واکنش های مختلفی همراه شد تا معلمان بعد از ناامیدی از اظهارات رئیس دولت تدبیر و امید به فکر تحقق مطالبات خود از طریق راهپیمایی و مطالبه گری به روش های مختلف باشند. 
,
 
,
این طرح اما در دولت رئیسی و مجلس انقلابی رنگ و بویی تازه به خود گرفت و نهایتا مورد موافقت نمایندگان مجلس قرار گرفت تا توسط  دولت سیزدهم را اجرایی شود.
,
 
,
از طرفی رئیس جمهور  دولت سیزدهم یعنی آیت الله رئیسی بعد از روی کارآمدن قول های مساعدی برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان داد. 
,
 
,
آیت الله رئیسی در همین رابطه در سی و ششمین اجلاس سراسری مدیران و روئسای آموزش و پرورش  کشور گفت: مطالبه رتبه بندی معلمان دنبال می شود تا هیچ شخصی حق آنها در آموزش و پرورش ضایع نشود.
,
 
,
 رئیس جمهور دولت سیزدهم ادامه داد: اعلام می کنم  آنچه وظیفه ما است و آنچه حق آنهاست دنبال می شود هر چند با تاخیر ده ساله مواجه شده است.
,
 
,
اظهارات رئیس دولت سیزدهم بارقه امید را در دل معلمان این مرز و بوم زنده کرد و با واکنش های مثبتی از سوی معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش مواجه شد و نوید بخش شرایط مناسب‌تری برای این قشر را فراهم آورد.
,
 
,
در شرایط حاضر طرح رتبه بندی معلمان در مراحل ثبت نام از معلمان سراسر کشور است تا مطالبات آنها به مرحله نهایی برسد.
,
 
,
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در همین رابطه در خصوص آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: معلمان در حال بارگزاری اطلاعات خود هستند این وضعیت در مرحله ۸۰ درصد است.
,
 
,
وی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش  تاکید بر تشویق معلمان بر تشکیل اطلاعات باراگذاری برای اجرای این طرح دارد، ادامه داد: در مهر ماه و آبان ماه  احکام رتبه بندی به احتمال زیاد اجرایی می شود.
,
 
,
وی افزود: در شرایط رتبه بندی که وارد حکم شویم، بعد از سنجش و تایید اطلاعات توسط هیئت ممیزه،  امتیازات لازم را به وزارت ارجاع داده می شود تا بر اساس آن احکام رتبه بندی اجرا شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه