اخبار داغ

امام جمعه کهگیلویه مطرح کرد؛

رئیس‌جمهور در سازمان ملل عظمت سردار سلیمانی را به دنیا نشان داد

رئیس‌جمهور در سازمان ملل عظمت سردار سلیمانی را به دنیا نشان داد
وحدانی فر گفت:رییس جمهور در اوج عزت و اقتدار با بالابردن عکس شهید سلیمانی در سازمان ملل، خواستار خوانخواهی سردار سلیمانی در قلب سرزمین دشمن می‌شود و عظمت سردار را به دنیا نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس یادواره شهدای اداری و جهادی شهرستان کهگیلویه صبح امروز سه شنبه 5 مهرماه با حضور خانواده معظم شهدا ، مسئولان شهرستانی در دهدشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در یادواره ۲۴ شهید اداری و جهادی این شهرستان  گفت: از زمان انقلاب تاکنون هر پیشرفتی که در ابعاد مختلف نصیب کشورمان شده مدیون خون پاک شهدا هستیم زیرا آنها درس آزادگی و مقاومت را به نسل های بعد از خودشان آموختند.

,

سید علی اصغر پوربهشت با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی موضوع ایثار و شهادت افزود: هدف از برگزاری یادواره های شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

,

وی با اشاره به اینکه  هشت سال جنگ تحمیلی بهترین نماد ایثار و از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم است که ما باید این ارزش ها را پررنگ کنیم تصریح کرد: شهدا با عمل خود که همان از جان گذشتگی است نشان دادند اگر هر لحظه احساس تکلیف شد باید به تکلیف عمل کرد.

,

, ,

امام جمعه دهدشت نیز با اشاره به اینکه کشور ایران مفتخر به ارزش های اصیلی است که نمونه آن در کمتر جایی به چشم می خورد گفت: فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت یکی از این ارزش هاست که با فرهنگ عاشورایی و قیام امام حسین (ع) عجین شده و از جایگاه بالایی برخوردار است.

,

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به رمز و راز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس افزود: آنچه ملت ایران را در دوران دفاع مقدس بر دشمنان پیروز کرد و آنها را از رسیدن به اهداف پلید و شیطانی خود ناکام ساخت  ایثار، ایمان، اخلاص، اعتقادات دینی و باور های مذهبی رزمندگان بود.

,

, ,

وی تصریح کرد: تنها هدف شما از برگزاری یادواره های شهدا زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت در جامعه باشد، چراکه از این راه جوانان و نوجوانان ایثارگر پرورش خواهیم داد.وحدانی فر با اشاره به اینکه شهدا الگوی واقعی نسل جوان و نوجوان هستند و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توان در مقابل باج خواهی های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرد تصریح کرد: با توجه به تحرکات اخیر دشمن در کشور اما به برکت خون شهدا علم جمهوری اسلامی بر زمین نمی‌ ماند و فرزندان روح‌الله بیدار هستند.

,

 وی با اشاره به اینکه  زمانی که در دفاع مقدس چیزی نداشتیم مقابل تمام جبهه کفر ایستادیم، امروز جبهه مقاومت  تا آفریقا و در قلب اروپا شعار هیهات من‌ الذله سر می‌ دهند ادامه داد: در حالی که دشمن به واسطه جنگ نرم ما را تهدید می‌کند اما رییس جمهور کشورمان در اوج عزت و اقتدار با بالابردن عکس مبارک شهید محور مقاومت، در سازمان ملل متحد خواستار خوانخواهی سردار سلیمانی در قلب سرزمین دشمن می‌شود و عظمت سردار را به دنیا نشان داد.

,

خطیب نماز جمعه دهدشت در پایان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را عاملی موثر برای مصونیت از هجمه دشمن دانست و  گفت: با برگزاری یادواره شهدا به دنبال اصلاح نیت افراد جامعه باشیم، زیرا اگر برای رضای خدا حرکت کنند، بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

,

, ,
 
,

سرپرست فرمانداری کهگیلویه نیز  گفت:اجرای برنامه یادواره شهدا فقط یک برنامه نمادین نبوده بلکه برگزاری این برنامه ها موجب می شود تا ما از رویکردها، مسیر و سیره ای که شهدا پیمودند الگو برداری کنیم. 

,

عبدالعزیز موسوی افزود: ما برای همیشه تاریخ مدیون شهدا هستیم  و از خانواده شهید تجلیل می‌کنیم چرا که افرادی را پرورش دادند که حقایق، هویت، شناسنامه و مختصات زندگی ما را زنده نگه داشتند.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه شهدا در استمرار حرکت شهدای کربلا حرکت کردند و راه آنها را ادامه دادند و ما باید مسیر شهدا را ترویج و خود نیز پیرو آن باشیم افزود: امیداست بتوانیم به برکت شهدا راه و سیره آنها را در زندگی و امورات مان پیاده کنیم.

انتهای پیام/

,
,
,

 

,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه