شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: استان سیستان و بلوچستان
ساعت: 10:27 منتشر شده در مورخ: 1401/07/06 شناسه خبر: 1899868
مشترک مورد نظر پاسخگو نیست؛

اختلال در سامانه پاسخگویی ۱۱۸ سیستان وبلوچستان

اختلال در سامانه پاسخگویی ۱۱۸ سیستان وبلوچستان
بوق دائم اشغال و یا پاسخگو نبودن شماره ۱۱۸ مخابرات سیستان وبلوچستان مردم را برای استفاده از ‏خدمات این شرکت دچار سرگردانی کرده است‎.‎

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، انتظار چندین ساعته، پشت خط انتظار ماندن تا ۲۰ دقیقه و در نهایت ناامیدی از عدم ‏پاسخگویی اپراتور و قطع تماس در زمره گلایه‌هایی است که مردم استان پهناور سیستان و بلوچستان از ‏سامانه ۱۱۸ شرکت مخابرات دارند.‏

این مشکلات باعث شد از شب گذشته تاکنون ساکنین این خطه برای دریافت شماره های مورد نیاز خود از ‏سامانه دچار سرگردانی شوند.‏

عدم پاسخگویی اپراتورهای این سامانه در حالی مردم را به زحمت انداخته که آنها باید حداقل ۲۰ دقیقه به ‏انتظار بنشینند تا شاید یک اپراتور پاسخ دهد؛ این درحالیست که در کمتر از سه دقیقه از زمان انتظار بوق ‏اِشغال پخش می‌شود.‏

با گسترش نفوذ شبکه تلفن های همراه وابستگی مردم به تلفن ثابت برای رسیدگی به امورات روزمره اگر چه ‏کاهش یافت اما هنوز بخش زیادی از فعالیت های عمومی از این طریق انجام می شود‎.
 
ادارات، اصناف و موسسات عمومی و بسیاری از مشاغل دیگر همچنان به استفاده از تلفن ثابت وابسته‌اند و هر ‏گونه اختلال در آن آسیب زیادی به روند فعالیت و ارائه خدمت آنان وارد خواهد کرد.‏

بنا بر گفته یکی از پرسنل شرکت مخابرات در سامانه ۱۱۸ به خبرنگار اجتماعی ما، از شب گذشته سرور این ‏سامانه از سوی مرکز در تهران قطع شد، و از صبح امروز نیز سرور به طور کل قطع و قادر به ارائه خدمت ‏نیست.‏

‏ پایگاه خبری عصرهامون در راستای رفع مطالبات و دغدغه مردم آماده دریافت ‏پاسخ متولیان امر در این ‏خصوص است.

انتهای پیام/‏

https://dana.ir/news/1899868.html/share
ارسال نظر
نظرات