اخبار داغ

معرفی سریال‌های پاییزی تلویزیون/ کنداکتور نو نوار می‌شود

معرفی سریال‌های پاییزی تلویزیون/ کنداکتور نو نوار می‌شود
از امروز و با آغاز ماه ربیع الاول کنداکتور تلویزیون در یک خانه تکانی نو نوار می‌شود و سریال های جدیدی راهی آنتن رسانه ملی خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از ماه صفر قرار است کنداکتور تلویزیون در یک خانه تکانی نو نوار شود و سریال های جدیدی راهی آنتن شوند؛ ایجاد سرگرمی یکی از رسالت های اصلی رسانه ملی برای مخاطبین است و پخش فیلم و سریال در راس این رسالت سرگرمی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کنداکتور تلویزیون, سریال,

بر اساس تیزرهایی که از تلویزیون پخش شده و خبرهایی که در رسانه ها منتشر شده، به زودی کنداکتور شبکه هایی که سریال های شبانه دارند، تغییر کرده و مجموعه های جدید نمایشی به آنتن خواهند رسید. در ادامه مروری گذرا داریم بر سریال های پاییزی که قرار است به زودی ساعات شبانه مخاطبان همیشگی تلویزیون را به خود اختصاص دهند.

, سریال های پاییزی,

, ,

سریالی پلیسی برای شبکه اول

, سریالی پلیسی برای شبکه اول,

سریال «عملیات رعد» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی علی یاور راهی شبکه اول سیما خواهد شد.

,

این سریال پلیسی که از اوایل مردادماه در سکوت خبری و با مشارکت موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر و سازمان صداوسیما کلید خورده است، از 14 مهر ماه و همزمان با هفته نیروی انتظامی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

,

مجید واشقانی، مهدی زمین پرداز، هادی دیباجی، ارسطو خوش رزم، شهروز ابراهیمی، مهشید جوادی و معصومه بافنده بازیگران این سریال هستند.

, .,

تصویربرداری این مجموعه در تهران ادامه دارد و به صورت همزمان تدوین و صدا گذاری توسط عوامل تولید در حال انجام است.

, .,

«عملیات رعد» با موضوع روایت پرونده های مهیج عملیات یگان ویژه فراجا است که در ۱۰ قسمت از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و در خلاصه داستان آن آمده است: یک گروهک تروریستی قصد تخریب و ایجاد ناامنی در ایران را دارد که یک تیم ویژه از نوپو برای مقابله با آن وارد عمل می شود. سریال «عملیات رعد» یکی از محصولات موسسه ناجی هنر برای هفته فراجا است.

, ., .,

, ,

پرویز فلاحی‌پور از بی نشان راهی آتش سرد می شود

, پرویز فلاحی‌پور از بی نشان راهی آتش سرد می شود,

پرویز فلاحی پور که با سریال «بی نشان» در نقش یک خبرنگار در این شب ها میهمان خانه های مخاطبان شبکه سوم سیما بود، قرار است به زودی با سریال «آتش سرد» سر از کنداکتور شبکه دو درآورد.

,

مجموعه «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه کنندگی علی مهام از شنبه 9 مهر ماه هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

, .,

مجموعه نمایشی «آتش سرد» یک ملودرام اجتماعی است و داستان آن درباره پسری به نام فرید است که پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و حالا وارث نیمی از کارخانه های بزرگی شده است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی اوست، متوجه دستکاری در حساب های کارخانه می شود و بر همین اساس اتفاقاتی شکل می گیرد.

,

پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان‌، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، یلدا قشقایی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی و ... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند که قرار است در 30 قسمت 45 دقیقه ای راهی شبکه دوم سیما شود.

,

, ,

«بی همگان» از امشب دیدنی می شود

, «بی همگان» از امشب دیدنی می شود,

سریال «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی از امشب چهارشنبه 6 مهر ماه راهی آنتن شبکه سوم سیما خواهد شد.  

,

در خلاصه‌ی داستان این سریال که با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور نوشته شده آمده است: «امیرعلی پس از آزادی از زندان در تلاش است تا سال‌های از دست رفته را جبران کند و زندگی تازه‌ای را برای خود بسازد اما سرنوشت شرایط دیگری را برای او رقم می‌زند و او برای رسیدن به خوشبختی ناگزیر است تا با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم کند و …»

,  …,

مهدی سلطانی، نسرین بابایی و محمد صادقی جوان که در سریال «افرا» توفیقی را همراهی می کردند، این بار نیز جلوی دوربین مهدی رضایی قرار گرفته اند تا نقش آفرینی متفاوتی داشته باشند. سمیرا حسن‌پور، میترا رفیع، کاوه خداشناس، کاظم هژیرآزاد، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، جلیل فرجاد، مهسا باقری، افسانه ناصری، علی کاظمی و علیرضا نعمت اللهی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند و زنده یاد زهره فکور صبور که به نظر می رسد آخرین بازی خود را در این سریال به نمایش گذاشته است.

,

, ,

«آتش در گلستان» دوباره راهی آنتن می شود

, «آتش در گلستان» دوباره راهی آنتن می شود,

سریال تلویزیونی «آتش در گلستان» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی که در اسفند ماه سال گذشته از شبکه پنجم سیما پخش می شد، مجددا در کنداکتور این شبکه قرار گرفته و از روز یکشنبه 10 مهرماه بازپخش خواهد شد.

,

«آتش در گلستان» ملودرامی سیاسی بر پایه شخصیت مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ است و داستانی عاشقانه، زنانه و حماسی را در سال ۱۳۵۸ در روستای مرزی رستم‌واران در کردستان روایت می‌کند.

,

مرضیه حدیدچی مشهور به طاهره دباغ که به او لقب مادربزرگ انقلاب را داده‌اند، چریک مسلح و زندانی سیاسی در زمان حکومت پهلوی بوده که در دوران تبعید امام خمینی (ره) در پاریس محافظ شخصی خانواده ایشان بود

, ,

مرجان قمری در این سریال ایفاگر نقش مرضیه حدیدچی است. وی پیش از این در فیلم های سینمایی «عصبانی نیستم» و «متری شیش و نیم» بازی کرده است.

,

 پانته‌آ سیروس، مرجان قمری، مهران نائل، فریدون محرابی، فرید قبادی، داریوش فائزی، مهری آل‌آقا، محمدولی فروتن، امید شوندی، علی‌اکبر اصانلو، مجید کریمی، آرزو تاج‌نیا، نسرین احمدخانی، احمد لشینی، فرهاد عندلیبی، حامد شیخی، اعظم کبودیان، الهام نورانی، مریم نورانی و شهرام شکیبا بازیگران سریال «آتش در گلستان» هستند.

, .,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

چه سریال هایی بعد از ماه صفر به آنتن می رسند؟

, چه سریال هایی بعد از ماه صفر به آنتن می رسند؟,

سریال بی نشان؛ هیجانی که زود فروکش کرد

, سریال بی نشان؛ هیجانی که زود فروکش کرد,

مصطفی پورکیانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه