اخبار داغ

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خلیل آباد:

۹۵۰ بسته معیشتی و نوشت افزار در خلیل آباد توزیع شد

۹۵۰ بسته معیشتی و نوشت افزار در خلیل آباد توزیع شد
مقدم با بیان اینکه ۹۵۰ بسته معیشتی و نوشت افزار دربین نیازمندان در خلیل آباد توزیع شد، گفت: در راستای اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه، تمامی ظرفیت‌های سپاه خلیل آباد طبق منویات مقام معظم رهبری برای کمک به اقشار آسیب پذیر به کار گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن مقدم، فرمانده سپاه ناحیه بسیج خلیل آباد در حاشیه توزیع این بسته‌های حمایتی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه ۹۵۰ بسته معیشتی و نوشت افزار دربین نیازمندان در خلیل آباد توزیع شد، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی و نوشت فزار در راستای رزمایش کمک مومنانه و منویات رهبری توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ۵۵۰ بسته معیشتی با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، بین افراد آسیب پذیر و  ۴۰۰ بسته نوشت افزار نیز بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد، خاطرنشان کرد: هر یک از این بسته‌های معیشتی به ارزش ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که شامل اقلام خوراکی ضروری از قبیل برنج، ماکارونی، حبوبات، روغن و مرغ بود.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه هر بسته نوشت افزار نیز بالغ بر ۲ میلیون ریال ارزش داشت، تصریح کرد: این بسته ها نیز شامل کیف و نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند بود که با توجه به شروع سال تحصیلی جدید توزیع شد.

,

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای اجرای طرح کمک‌های مومنانه، اذعان کرد:  در راستای اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه، تمامی ظرفیت‌های سپاه خلیل آباد طبق منویات مقام معظم رهبری برای کمک به اقشار آسیب پذیر به کار گرفته شد تا گامی بلند برای رفع نیازهای اولیه زندگی مردم در سطح شهرستان باشد.

,

مقدم در پایان عنوان کرد: بسته های معیشتی و نوشت افزار توسط بسیج سازندگی و با کمک خیرین تهیه شد و در توزیع این بسته‌ها گروههای جهادی و پایگاههای مقاومت بسیج همکاری داشتند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه