اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

ایرانی هایی که به دیدار با رئیسی رفتند اخراج شدند!/ محال است آمریکا بتواند کشوری مثل ایران را کنترل کند

ایرانی هایی که به دیدار با رئیسی رفتند اخراج شدند!/ محال است آمریکا بتواند کشوری مثل ایران را کنترل کند
جمعی از ضد انقلابی ها در آمریکا به ایرانی هایی که به دیدار با رئیسی رفتند فشار آوردند تا از کارشان اخراج شوند و یا با آنها برخورد شود.
[

ایرانی هایی که به دیدار با رئیسی رفتند اخراج شدند!/ محال است آمریکا بتواند کشوری مثل ایران را کنترل کند

,

جمعی از ضد انقلابی ها در آمریکا به ایرانی هایی که به دیدار با رئیسی رفتند فشار آوردند تا از کارشان اخراج شوند و یا با آنها برخورد شود.

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته گذشته آیت الله سید ابراهیم رئیسی رپیس جمهور کشورمان در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد با جمعی از ایرانیان مقیم آمریکا دیدار کرد و همین مسئله باعث شد تا ضد انقلابی های مقیم آمریکا به ایرانی هایی که به دیدار با رئیسی رفتند فشار بیاورند تا از کارشان اخراج شوند و یا با آنها برخورد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,

, ,

دکتر شروین مرتضوی، پزشک متخصص داخلی ساکن نیویورک به دلیل دیدار با ابراهیم رئیسی در جریان سفر اخیر رپیس جمهور، از دسته همین افراد بود که با توطئه و دسیسه ایی که وطن فروشان علیه وی نمودند مجبور به کناره گیری از ریاست انجمن پزشکی ایران و آمریکا شد.

,

, ,

انجمن پزشکی ایران و آمریکا در محکومیت حضور دکتر شروین مرتضوی در میهمانی ابراهیم رییسی و اعلام همبستگی این انجمن با مردم ایران بیانیه ای را منتشر و اعلام کرد: طی یک جلسه اضطراری که در روز شنبه گذشته برگزار شد، از آقای مرتضوی که ریاست این انجمن را برعهده دارد، خواسته شده از مقام خود کناره‌گیری کند و از این انجمن «فاصله بگیرد».

,

در این بیانیه آمده است:‌ «بله آقای دکتر مرتضوی دهان کجی به مردم داغدار و همراهی با ظالم هزینه دارد. کوچکترینش همین طرد شدن شما از جامعه ایرانیان و محکومیت شما توسط همکارانتان است. از این پس هرکس با سواستفاده از آزادی های جوامع دموکراتیک به حاکمان ظالم ایران خوشخدمتی کند با استفاده از همان آزادی های دموکراتیک به مردم ایران معرفی خواهد شد.»

,

این در حالی است که افراد وطن‌ فروش و خود فروخته‌ای که شعار دموکراسی آن ها گوش فلک را کر نموده و همواره مدعی آزادی هستند، با تکیه بر قوانین استکبار جهانی درصد برآمدند تا نیروهای کارآمد ایرانی را برکنار کرده و سکوی آنها را به نفع خود مصادره کنند. در زیر به برخی از نمونه های این خود فروشان اشاره شده است.

,

, ,
خسرو کشفی نیز یکی از همین دسته افراد است که با خباثت تمام سعی و اهتمام خویش را در تخریب هموطن خود بکار گرفته است تا شاید از آبشخور اربابان غربی‌اش قدری نوشخوار نماید.
,
 
,
خسرو کشفی، یکی از اساتید دانشگاه‌های نیویورک هم که در جلسه دیدار با ابراهیم رئیسی شرکت کرده بود، از این کار خود عذرخواهی کرد و نوشت: بار دیگر از تمام دوستان درخواست می کنم در کامنت ها ادب را رعایت بفرمایند. خشم مردم ایران از آنچه بر آن ها می گذرد مقدس و قابل احترام است و همه ما از این ظلم چهل ساله به ستوه آمده ایم اما بخشش و حرکت به سوی آینده جز جدایی ناپذیر حیات یک ملت سرزنده و رو به رشد است. یادمان باشد هدف یک فرد خاص نیست. هدف پایان دادن هرچه سریع تر به یک جریان تبهکار با اندیشه های پلید است. او همچنین پیام خود را با شعار «مرگ بر جمهوری اسلامی» به پایان برد.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
کیانوش رزاقی از دیگر وطن فروشان در آمریکا در صفحه خود آورده است: گفتنی است، پایان دادن به حکومت متخصصین و نخبگان ایرانی با حکومت ایران آسان ترین راه برای فلج کردن حکومت استبدادی و پایان دادن به حاکمیت این ظالمان در ایران است. تنها دلیلی که این جنایتکاران می توانند بر کشوری مثل ایران با میلیون ها جوان باهوش و تحصیل کرده حکومت کنند همکاری همین متخصصین با حکومت است. دلیل اینکه این حکومت با گستاخی به جوانان ایرانی می گوید که اگر این وضع را دوست ندارند از ایران بروند این است که شبکه ای از متخصصین را در اختیار دارد که برای تامین نیازهای حکومت در جهت ادامه غارت و سرکوب کفایت می کند. اگر شبکه ای از متخصصین و نخبگانی که در حال همکاری با این حکومت هستند صرفا از خوشخدمتی به این رژیم دست بکشند محال است این حکومت بتواند کشوری مثل ایران را کنترل کند.
,
 
,
, ,
 
,
گفتنی است، این افراد نمونه ایی از خائنینی هستند که در دیار غربت به هموطنان خود رحم ندارند و در حق آنها از هیچ خیانتی فروگذار نمی‌کنند و با حقوق های چند ده هزار دلاری که از اربابان غربی خود می گیرند نیز تمام تلاش خود را برای هرگونه اغتشاش در داخل خاک وطن عزیزمان به کار می گیرند و جالبتر اینکه حالا داعیه‌دار آزدای نیز شده اند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه