اخبار داغ

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان:

سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی کمتر از متوسط کشوری است

سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی کمتر از متوسط کشوری است
رحمانی گفت: از لحاظ سرانه فضای آموزشی در سطح استان با مشکل مواجه بوده و سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی و میاندوآب از متوسط کشوری پایین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قهرمان رحمانی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید از مدارس میاندوآب، اظهار کرد: از لحاظ سرانه فضای آموزشی در سطح استان با مشکل مواجه بوده و سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی و میاندوآب از متوسط کشوری پایین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر,

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با بیان اینکه در سطح استان مدارس تخریبی زیادی داریم، افزود: در این راستا به همراه نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی از ۱۰ مدرسه در مرکز شهر میاندوآب بازدید انجام گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری اعتبارات ویژه ای در این زمینه تصویب شده است، گفت: در سفر ریاست جهوری ۲۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه آموزش و پرورش تصویب شده که اگر تخصیص پیدا کند می توانیم مدارس استان را سر و سامان دهیم.

,

رحمانی تصریح کرد: در میاندوآب نیز هم اکنون ۳۶ مدرسه در دست احداث داریم که اگر به بهره برداری برسند؛ سرانه فضای آموزشی در میاندوآب رشد پیدا کرده و به متوسط کشوری می رسد.

,

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی افزود: ان شالله با پیگیری های نمایندگان استان در زمینه تخصیص اعتبارات لازم و مصوب، بتوانیم شاهد بهبودی وضعیت باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه