اخبار داغ

محسن زنگنه:

نظر مجلس درباره وزیر پیشنهادی کار مثبت است

نظر مجلس درباره وزیر پیشنهادی کار مثبت است
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سابقه علمی و تحصیلات اقتصادی و مرتبطی که با این وزارتخانه دارد، باعث تقویت بخش تعاون می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن زنگنه در گفت‌وگویی اظهار داشت: با زاهدی وفا جلسه‌ای در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برگزار کردیم که برنامه‌های مختلفی در حوزه شرکت‌ها و صندوق‌های بازنشستگی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همچنین وی دغدغه‌مند بخش اقشار مختلف ازجمله جمعیت زیر حمایت بهزیستی و کارگران است.

,

 نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس با بیان اینکه زاهدی وفا، اشراف کامل به مسائل وزارتخانه کار دارد، گفت: همین اینکه وی بر خلاف وزرای قبلی در فضای واقعی به دور از نگاه آرمان خواهانه، مسائل را رصد می‌کند و راهکارهای خوبی دارد، نشان از توانایی ایشان است.

,

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نگاه ویژه‌ای به تعاونی‌ها دارند که برنامه‌های ارائه شده نقش مهمی در تقویت بخش تعاون و رفع مشکلات تعاونگران دارد.

,

زنگنه تاکید کرد: در صورتی که برنامه‌های زاهدی وفا عملیاتی شود، با افزایش مشارکت نقش بخش خصوصی، شاهد بهبود بخش اقتصادی کشور خواهیم شد.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه نظر مجلس در مورد زاهدی وفا مثبت است، گفت: به احتمال زیاد نمایندگان به وی رای مثبت خواهند داد و با سیاست گذاری‌هایی که صورت می‌گیرد، شاهد بهبود شرایط خواهیم بود.

,

وی خاطرنشان کرد: زاهدی وفا را نه‌تنها در وزارتخانه کار بلکه به عنوان فردی آشنا به مباحث اقتصادی، با سابقه و مناسب در هیات دولت می‌دانیم که می‌تواند به هیات وزیران در مسائل اقتصادی کمک کند.

منبع: ایرنا

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه