اخبار داغ

صبح امروز؛

یادواره شهدای دفاع مقدس ممبی برگزار شد+تصاویر

یادواره شهدای دفاع مقدس ممبی برگزار شد+تصاویر
به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای دفاع مقدس بخش ممبی شهرستان بهمئی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مهدی غلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این همایش گفت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و کمتر از یک سال نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور پر رنگ مردم تثبیت شد و این مایه افتخار همه ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اینکه این انقلاب به دست جوانان سپرده شده و جوانان در تمام زمینه ها درحال درخشش هستند و‌تمام دنیا حتی دشمنان ایران عزیز براین امر واقف هستند افزود:در طول ۸سال دفاع مقدس امکانات و تجهیزات زیادی توسط ۳۸کشور به صدام خبیث واگذار شد اما خون همین شهدا اجازه واگذاری یک وجب خاک را نداده بود.

,

غلامی تصریح کرد: رزمندگان اسلام بدون امکانات به جنگ رفتند و دلیرانه جنگیدند تا ما در آرامش باشیم پس باید این روز و هفته را با جان و دل گرامی بداریم و قدر دان شهدا و‌خانواده آنها باشیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با بیان اینکه ۱۰شهید والا مقام بخش ممبی از خانواده همه مردم هستند و باید وصیت آنها مطالعه شود چراکه همه آنها التزام به ولی فقیه و‌حجاب مد نظرشان بود پس باید رعایت و پیروی کنیم اظهار داشت:جهاد تبیین یعنی بازگو کردن وصیت نامه شهدا است تا این فرهنگ غنی را با برگزاری همین یادواره ها به نسل های پس از جنگ‌ و‌نسل امروز جوان انتقال دهیم. 

,

وی در پایان گفت:دست خانواده همه رزمندگان و شهدا را بوسه میزنیم چراکه هرچیزی درحال حاضر ازجمله امنیت و آرامش و استقلال داریم مدیون رشادت ها و ازخودگذشتگی های این عزیزان هستیم.

,

تصاویر تکمیلی را مشاهده می کنید:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه