اخبار داغ

فیلم

هوا فروشی درآمد پایدار آبفا در روز های کمبود آب شرب یاسوج

هوا فروشی درآمد پایدار آبفا در روز های کمبود آب شرب یاسوج
هوا فروشی به جیره بندی های آب شرب در یاسوج اضافه شد تا شهروندان خواستار ورود مدعی العموم به کم فروش شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس بحران کمبود آب در شهر یاسوج و جیره بندی های ادامه دار در این شهر کار را به جایی رسانده که بی آبی در نقاط مختلف به پای ثابت سوژه رسانه های استان تبدیل شده و متاسفانه تا کنون مسئولان آبفا پاسخ قانع کننده ای را در این خصوص به شهروندان نداده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

صبح زاگرس روز های گذشته با انتشار گزارشی با عنوان پائیز آبفا خشکتر از تابستان ( اینجا بخوانید )تلاش کرد تا بخشی از مشکلات شهروندان یاسوجی را به گوش مسئولان برساند که یکی از مخاطبان این رسانه با ارسال کلیپی از وضعیت آب شرب در مرکز استان از هوافروشی آبفا پرده برداشت.

,  اینجا بخوانید,

اگر چه قطعی مکرر آب و جیره بندی های کلافه کننده بارها مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته و متاسفانه این موضوع برای مسئولان متولی آنگونه که بنظر می رسد مهم نبوده است اما هوافروشی آن هم توسط یک شرکت دولتی جای تامل دارد و نیاز است تا دستگاه قضا به این موضوع ورود جدی و با عوامل برخورد کند.

,

بحران آب متعلق به یک شهر و 2 شهر نبوده بلکه مسئله جهانی است و آنگونه که کارشناسان عنوان می کنند جنگ بر سر آب دور از ذهن نبوده و شاید سالها و یا ماه ها بعد به یک تنش میان کشورها تبدیل شود.

,

شهر یاسوج که بر روی کاغذ و اظهارات به عنوان یک شهر پر آب در میان 2 رودخانه قرار دارد از این قضیه مستثنی نبوده و سالهاست که با تنش آبی دست و پنجه نرم می کند، اما بی خیالی مسئولان، هوا فروشبی به جای آب در کنار کمبود ها موضوعی است که ورود مدعی العموم را به موضوع ضروری می کند.

,

در کلیپی که می توانید مشاهده کنید شهروندان از هوایی که باعث شمارش کنتور آب می شود گلایه دارند و اذعان می کنند آبفا هر بار که آب را قطع می کند با اتصال مجدد هوایی وارد لوله می شود که شهروندان به جای آب شرب پول آن را پرداخت می کنیم.

,

بدون شک بارها در منزل و یا محل کار با این پدیده روبرو شده ایم، اما شاید هرگز به این موضوع فکر نکرده بودیم که این هوا می تواند برای صاحب اشتراک گران تمام شود و علاوه بر اینکه هزینه اضافی پرداخت می کنیم می تواند آسیبی جدی برای تاسیسات ساختمان و خوردگی لوله ها محسوب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه