اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

۲۰ هزار دانش آموز و دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی چشم انتظار حمایت خیران

۲۰ هزار دانش آموز و دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی چشم انتظار حمایت خیران
قباد مبشری با اشاره به کمک یک میلیاردی مردم کهگیلویه و بویراحمد از ضرورت حمایت ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجوی این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس بیان اینکه پویش «شور عاطفه ها» هر ساله در آستانه ماه مهر برگزار می شود تا دانش آموزان تحت پوشش هم مانند دیگران با شادمانی به مدرسه روند، گفت: بر اساس رسالتی که کمیته امداد دارد با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سپاه و برخی از نهادها و ارگان های دیگر از پانزدهم شهریورماه برنامه «شورعاطفه ها» با هدف تامین وسایل مورد نیاز از جمله لوازم التحریر، کیف و کفش، لباس و سایر ملزومات دانش آموزان از نیمه دوم شهریور ماه اغاز و تا پانزدهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
مبشری افزود: از شهریورماه در ۱۰۱ پایگاه شهرها و مصلی های استان به صورت دائم و‌سیار کار جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست هم استانی انجام گرفته و در یک هفته پایانی در پایگاه ها شور عاطفه ها در مدارس  مستقر خواهند شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه سال گذشته در جریان پویش شور عاطفه ها بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ارزش کمک نقدی و غیرنقدی است در استان جمع آوری شد، تصریح کرد: در سال ۴۰۱ تاکنون حدود ۷۰۰ میلیون تومان ارزش کمک های است که تاکنون جمع آوری شده است و امید است در چند روز باقی مانده بیش از این مقدار جمع اوری شود.
,
 
,
مبشری ابراز داشت: نزدیک به ۲۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش و نیازمندان غیر تحت پوشش از این کمک ها بهره مند خواهند شد و مانند همیشه این امانات مردم تحویل خانواده‌ها خواهد شد که دانش اموزان و دانشجویان سال تحصیلی خوب و شادی را مانند سایر دوستان خود آغاز کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه